רשמית: פייר ג'קסון עזב את מכבי תל אביב

פייק ג'קסון, נבן ספאחיה
פייק ג'קסון, נבן ספאחיה | עדי אבישי

הגארד שהגיע כהבטחה גדולה ונכשל בזירה האירופית חתם בבייגינג פליי דראגונס מסין. מאז הגעתו של פארגו הוא בקושי שיחק, בפלייאוף הוא לא נרשם למשחקים ולחגיגות האליפות הוא לא הופיע

(גודל טקסט)

פייר ג'קסון עזב היום (רביעי) רשמית את מכבי תל אביב וחתם בקבוצה הסינית בייג'ינג פליי דראגונס. בסגל הקבוצה עוד שני אמריקאים, לבנוני ושחקן מטייוואן.

ג'קסון הגיע בקיץ שעבר לישראל כהבטחה גדולה וכמי שאמור להוביל את הצהובים להצלחות בזירה המקומית ובעיקר האירופית אחרי שנתיים של כשלונות. המאמן, נבן ספאחיה, בנה סביבו את הקבוצה, אבל ככל שהצטברו ההפסדים כך פחת מעמדו של הגארד והוא איבד לאט לאט את מעמדו, אותו המאמן שבנה עליו דחק אותו לקצה הספסל והשיא היה בהגעתו של ג'רמי פארגו בפברואר שהפך לגארד הראשון ובמהלך כל הפלייאוף ג'קסון לא נרשם למשחקים.

לקראת סיום העונה מחק ג'קסון מחשבון האינסטגרם שלו כל איזכור למכבי תל אביב ולאחר הזכייה באליפות היה הראשון לעזוב את האולם, לבדו, ולא הגיע לחגיגות במסעדת 206.

פארגו נמצא בימים אלה במשא ומתן עם מכבי תל אביב לעונה נוספת ולמרות שהביע חוסר שביעות רצון מההחתמות שעשתה הקבוצה, בין הצדדים התרחשה התקרבות בימים האחרונים.

פארגו. התקרבות לסגירה על עונה נוספת (עדי אבישי)
פארגו. התקרבות לסגירה על עונה נוספת (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי