אם פארגו לא יחתום: מכבי ת"א מעוניינת בגארד דטרויט

דוויט באקס
דוויט באקס | AFP

בעקבות הפערים במשא ומתן עם השחקן שהגיע בפברואר הצהובים מכינים אופציה נוספת בדמות דוויט באקס ששיחק בעונה שעברה 27 משחקים בליגה הטובה בעולם

(גודל טקסט)

 בעקבות הפערים במשא ומתן עם ג'רמי פארגו, מכבי תל אביב מכינה אופציה נוספת בדמות הקומבו גארד האמריקאי דוויט באקס שבעונה שעברה שיחק 27 משחקים במדי דטרויט ב-NBA בהם קלע 7.4 נקודות בממוצע ומסר שני אסיסטים. לשחקן היסטוריה באירופה מכיוון ששיחק ארבעה חודשים ב-ולנסיה בשנת 2014 ואפילו הספיק לשחק שלושה משחקים ביורוליג בהם קלע 12 נקודות בממוצע.

לפי הדיווחים בארצות הברית, מכבי אומנם מעוניינת לשמור על פארגו אבל מכיוון שהוא דורש משכורת שהצהובים לא מוכנים להשקיע עבורו המועדון מחפש שחקנים נוספים שידרשו סכומים נמוכים ממנוובאקס הוא אחד מהם.

כזכור, אתמול דיווחנו כי במכבי סימנו גם את בריאן רוברטס, רכז אולימפיאקוס בעונה שעברה. רוברטס (32, 1.88) העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 6.9 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים ב-32 משחקים במדי הקבוצה היוונית. הוא שיחק בעבר ב-NBA במדי שארלוט. לפי הדיווח באירופה, ז'לגיריס קובנה של שאראס הצטרפה למרוץ אחרי רוברטס, שבו מעוניינות גם מלאגה ואנדולו אפס. גם סקוטי ווילבקין עדיין על הכוונת.

באקס. ילבש צהוב בעונה הבאה? (AFP)באקס. ילבש צהוב בעונה הבאה? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי