רשמי: ג'רמי פארגו האריך את חוזהו במכבי תל אביב

ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו | דני מרון

הרכז שהגיע בשלהי עונת 2017/18 וסייע לנבן ספאחיה להשיב את האליפות לצהובים אחרי ארבע שנים, דחה הצעה מסין ובחר להישאר בחוזה לעונה עם אופציה

(גודל טקסט)

אחרי שהודיעה על החתמתם של קנדריק ריי ואנג'לו קלויארו והשארתם של מייקול רול ודיאנדרה קיין, הבוקר (רביעי) הכריזה מכבי תל אביב גם על הארכת חוזהו של ג'רמי פארגו, שכזכור הגיע לקראת סיום העונה שעברה מהליגה הלבנונית. הצהובים לא הודיעו על כך, אולם בסביבת המועדון סיפרו כי הרכז חתם על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

עבור פארגו בן ה-32 זוהי כבר הקדנציה השלישית במכבי תל אביב, אחרי שהגיע לעונת 2010/11, אז עזב לטובת ה-NBA ושב גם בעונת 2014/5. לפי הדיווחים החזיק פארגו בהצעה מסין ואף עקץ את התנהלות הצהובים פעם או פעמיים מאז הזכייה באליפות באמצעות הטוויטר, בין השאר כתב "אל תקראו לי בפעם הבאה שאתם צריכים אותי", אולם היום הודיעו הצדדים על הישארותו.

"אני שמח מאוד לקבל אותו בחזרה", סיפר המאמן נבן ספאחיה לאתר הרשמי, "אין צורך להסביר מה המשמעות שלו בשבילנו. בשביל מכבי. הוא אדם נפלא ורכז מדהים".


"אדם נפלא ורכז מדהים". ספאחיה מפרגן (עדי אבישי)

הרכז הגיע בעונה שעברה רק בסוף חודש אפריל, אולם העמיד ממוצעים מרשימים של 13.2 נקודות למשחק והיה אולי השחקן המשמעותי ביותר של נבן ספאחיה בדרך להשבת תואר האליפות אחרי ארבע שנים. מאז עזב את הצהובים בקדנציה השנייה שלו ב-2015, שיחק בשתי קבוצות שונות בסין, בוונציה האיטלקית לתקופה קצרה, בסנטה קרוז ווריירס מליגת הפיתוח של ה-NBA וכאמור בצ'מפוויל הלבנונית ממנה הגיע בחזרה לצהובים. בסך הכל יש לו שלוש אליפויות בישראל, אחת עם גליל/גלבוע ב-2010 בשורותיה החל את הקריירה המקצוענית מחוץ לארצות הברית ואחת נוספת עם מכבי תל אביב ב-2011. הוא גם זכה עם הצהובים בשני גביעי מדינה ורשם עמם העפלה לגמר היורוליג בברצלונה ב-2011.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי