ניצן חנוכי חתם בבני הרצליה: "שמח לחזור"

ניצן חנוכי מול חואקין שוכמן
ניצן חנוכי | לילך וייס, מנהלת הליגה

הגארד, ששימש כקפטן מכבי ראשון לציון ושוחרר בעקבות המהפכה של צביקה שרף בסגל, חוזר לקבוצה בה שיחק בעשור הקודם: "מקווה לשחזר את ההצלחות ולהחזיר את הקבוצה לצמרת הכדורסל הישראלי"

(גודל טקסט)

בני הרצליה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של ניצן חנוכי על חוזה ארוך טווח, עם אופציה להארכת ההתקשרות עד 2021. הגארד בן ה-32 יפתח את עונתו ה-15 בליגת ווינר סל במדי הקבוצה בה שיחק שלוש שנים מוצלחות במהלך העשור הקודם, שכללו העפלה לגמר גביע המדינה ופעמיים למעמד הפיינל פור.

"אני שמח לסגור מעגל ולחזור למקום בו גדלתי והתחלתי את הקריירה", אמר חנוכי, "אני מקווה לשחזר את ההצלחות מהקדנציה הקודמת שלי בהרצליה ולהחזיר אותה לצמרת הכדורסל הישראלי. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות למכבי ראשל"צ, מועדון ששימש בית עבורי בשנים האחרונות שהיו נפלאות ומלאות הישגים. תודה מיוחדת לאוהדים על האהבה והפרגון לאורך השנים".

חנוכי גדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה ושיחק במספר קבוצות בליגה בבוגרים ביניהן גבעת שמואל, עירוני נהריה, הפועל עפולה, הפועל אילת ומכבי ראשל"צ, בה הופיע בשבע מתוך שמונה העונות האחרונות ואף שימש כקפטן הקבוצה. הוא זכה להניף את צלחת האליפות היחידה בתולדות הכתומים, אותם הוא עוזב כשהוא מדורג במקום השלישי בטבלת מלך הסלים של המועדון בכל הזמנים עם 1,409 נקודות.

בעונה שעברה, שבר הגארד את רצף ההופעות הכי ארוך בליגה בעידן הסטטיסטיקה הרשמית, כאשר שיחק במשחקו ה-242 ברציפות. הוא סיים את העונה עם 5.5 נקודות (65% לשתיים, 38% לשלוש), 2.7 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים ב-23 דקות בממוצע. חנוכי, שנבחר לשחקן ההגנה המצטיין של הליגה בעונת 11/12, הופיע בכל נבחרות ישראל וקלע 27 נקודות ב-51 משחקים בינלאומיים במדי הנבחרת הבוגרת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי