חוזר לצהוב: נמרוד לוי חתם לשנתיים במכבי תל אביב

נמרוד לוי
נמרוד לוי | מכבי תל אביב

הפורוורד הישראלי המוכשר שפרץ בעונה האחרונה במדי מכבי אשדוד יצטרף לקבוצה של ספאחיה עד 2020: "מתכנן לקחת את ההזדמנות שקיבלתי בשתי ידיים". המאמן: "מקווה שימשיך לפתח את הפוטנציאל שלו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על החתמתו של נמרוד לוי במועדון. הפורוורד שגדל במחלקת הנוער של הקבוצה והיה חלק מהעונה המצוינת של מכבי אשדוד בעונה שעברה, חתם בשורות הצהובים לשנתיים הקרובות. לוי (23, 2.08) שותף במשחקי נבחרת ישראל בחלון האחרון של מוקדמות הגביע העולמי.

מאמן הקבוצה נבן ספאחיה אמר לאחר החתימה: "אנחנו מאוד נרגשים שיהיה לנו את נמרוד בסגל, הוא עשה קפיצת מדרגה גדולה בשנה האחרונה באשדוד. אני מקווה שבמכבי הוא ימשיך לפתח את הפוטנציאל שלו".

השחקן עצמו סיפר: "אני מאוד שמח לחזור למכבי תל אביב, מועדון בו שיחקתי כנער וכשחקן בוגרים. אני מתכנן לקחת את ההזדמנות שקיבלתי בשתי ידיים. בימים אלה אני עורך אימונים אישיים בטמפה ואני מתכנן להגיע מוכן היטב לעונה. אני כבר לא יכול לחכות להתחיל, יאללה מכבי".

לוי, שכאמור שיחק בצעירותו במכבי תל אביב, פרץ במדי אשדוד והיה אחד המצטיינים בקבוצה. הוא העמיד ממוצעים של 10.5 נקודות, קטף 6.3 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה ו-9 נק', 6.8 ריב', 2.3 אס' וחטיפה בפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי