זר רביעי להרצליה: הסנטר שאקיל מוריס חתם

שאקיל מוריס
שאקיל מוריס | האתר הרשמי

הקבוצה מהשרון החתימה את האמריקאי בן ה-24 (2.03) לעונה אחת לאחר שלא נבחר בדראפט האחרון. הסנטר שיחק במשך ארבע עונות באוניברסיטת וויצ'יטה סטייט וסיים כסגן מלך החסימות של המכללה

(גודל טקסט)

בני הרצליה צירפה הערב (ראשון) את הסנטר שאקיל מוריס (2.03). האמריקאי בן ה-24 חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת ויצטרף לג'ף אדריאן שממשיך מהעונה שעברה, ג'יימס רובינסון ובוגדן בליזניוק שחתמו מוקדם יותר הקיץ.

מוריס הוא בוגר טרי של אוניברסיטת וויצ'יטה סטייט, בה שיפר את ממוצעיו בכל אחת מארבע השנים האחרונות. לפני שנתיים הוא נבחר לחמישיית העונה השלישית במחוז המיזורי כאשר סיים עם ממוצעים של 9.6 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-1.0 חסימות למשחק. אשתקד נכלל בחמישיית העונה של מחוז האמריקן אתלטיק עם ממוצעים של 14.0 נקודות (58% לשתיים, 39% לשלוש ו-73% מהקו), 5.6 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים ו-1.5 חסימות ב-24 דקות.

מוריס עזב את וויצ'יטה סטייט בתור סגן מלך החסימות של המכללה בכל הזמנים (147 בקריירה) ורביעי באחוזי קליעה מהשדה (54.6%). בעונה החולפת רשם שלושה דאבל-דאבלים ובשיאו קלע 25 נקודות בניצחונות על קליפורניה ועל טוליין. בכל ארבע שנותיו העפילה וויצ'יטה סטייט לטורניר המכללות ובשנת 2015 נעצרה רק בשלב הסוויט 16.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי