דיווחים: מכבי ת"א במו"מ מתקדם עם אובראיינט, היליארד מועמד

ג'וני אובראיינט
ג'וני אובראיינט | טוויטר

האלופה ששחררה את דשון תומאס רוצה את פורוורד שארלוט הורנטס, שנבחר במקום ה-36 בדראפט 2014 על ידי מילווקי ושיחק גם בדנבר, לאחרונה הועבר בטרייד לניקס ונחתך מהסגל. גם הקלע ששייך לסן אנטוניו מועמד

(גודל טקסט)
באפריל האחרון הכריזה מכבי תל אביב כי לקראת העונה הקרובה היא תבנה קבוצה בעלת שני סגלים – אחד למסגרות המקומיות ואחד ליורוליג. למרות שלא חזרה בה מההצהרה, לפי ההחתמות של הקבוצה נראה כי במועדון מתכוונים לבנות סגל אחד גדול וחזק שישחק בכל המסגרות.


אחרי שחרורו של דשון תומאס לפנאתנייקוס, במכבי תל אביב נמצאים על סף חתימה עם ג'וני אובראיינט (25, 2.06 מטרים) שמשחק בעמדת הפאוור פורוורד בשארלוט הורנטס מה-NBA. אובראיינט (25, 2.06) נבחר במקום ה-36 בדראפט 2014 על ידי מילווקי וב-2017 עבר לדנבר. בעונה שעברה שיחק, כאמור, בשארלוט שם העמיד ממוצעים של 4.8 נקודות ו-2.6 ריבאונדים ב-10.5 דקות ב-36 משחקים בהם שותף.


לאחרונה השחקן היה חלק מדיל במסגרתו ווילי ארנגומת' עבר מניו יורק ניקס לשארלוט ואובראיינט עשה את הדרך ההפוכה. למרות זאת, הניקס החליטו לחתוך אותו מהקבוצה, מה שגרם לכך שהפורוורד יישאר ללא קבוצה ולכן ככל הנראה יגיע לישראל. בימים הקרובים תצא הודעה רשמית על המהלך.


בנוסף, דווח כי גם הקלע/סמול פורוורד דארון היליארד נמצא על הכוונת של ראשי מכבי תל אביב. היליארד בן ה-25 (1.98 מטרים) שיחק בעברו 91 פעמים בליגה הטובה בעולם בדטרויט פיסטונס ובסן אנטוניו ספרס ובסך הכל העמיד בשלוש שנים אלה ממוצעים של 9.4 נקודות, תשעה ריבאונדים ושמונה כדורים חוזרים.

El Maccabi Tel Aviv se ha interesado por Darrun Hilliard para completar su juego exterior (1.98 m.; 25 años).

El escolta-alero formado en la Universidad de Villanova ha jugado 91 partidos en la NBA entre Pistons y Spurs y se colgó el oro con USA Basketball en la FIBA AmeriCup.

— Chema de Lucas (@chemadelucas) July 30, 2018

במצבת הזרים של הצהובים כבר נמצאים אנג'לו קלויארו (פורוורד), מייקל רול (סמול פורוורד), סקוטי וילבקין (גארד), ג'רמי פארגו (גארד), קנדריק ריי (גארד) ודיאנדרה קיין (גארד) שכבר חתומים אצל הקבוצה אותה ימשיכו לאמן נבן ספאחיה וגיא גודס. הישראלים החתומים הם יובל זוסמן, שמבקש לצאת לעונת השאלה, דני אבדיה, ג'ון דיברתולומיאו, נמרוד לוי שהגיע מאשדוד וג'ייק כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי