רשמי: ג'וני אובראיינט חתם במכבי תל אביב

ג'וני אובראיינט
ג'וני אובראיינט | מכבי תל אביב

זר חדש לאלופה, שהתחזקה בפורוורד האמריקאי (25, 2.06 מ') ששיחק בארבע שנים האחרונות ב-NBA ומצטרף לצהובים בהסכם לשנה. ספאחיה: "תוספת נהדרת לקבוצה שלנו. יהיה חלק חשוב בסגל"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת העונה החדשה, ואחרי שאתמול שיחררה את דשון תומאס והאריכה את חוזהו של ג'ון דיברתולומיאו, היום (שלישי) היא צירפה לשורותיה פאוור פורוורד חדש, ג'וני אובראיינט (25, 2.06 מ'), ששיחק בעונה האחרונה בשארלוט והעמיד ממוצעים של 4.8 נקודות ו-2.6 ריבאונדים ב-10.5 דקות משחק.


"ג'וני הוא תוספת נהדרת לקבוצה שלנו", אמר המאמן נבן ספאחיה לאתר הרשמי של המועדון. "יש לו ניסיון NBA והוא יהיה חלק חשוב בסגל. אני מקווה שיחד איתו נעשה קפיצת מדרגה נוספת בעונה הקרובה. הוא עובד קשה ואדם נפלא".


ג'וני אובראיינט, יליד קליבלנד מיסיסיפי המכונה גם JOB, הוא בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה סטייט. בעונתו האחרונה ב-NCAA סיים הפורוורד עם ממוצעים של 15.4 נק' ו-7.7 ריב' למשחק. בצעירותו נכלל בסגל נבחרת ארצות הברית לגילאי נוער וזכה באליפות אמריקה ב-2009 ובאליפות העולם ב-2010.


לאחר שנבחר ב-2014 במקום ה-36 בדראפט, שיחק שנתיים במילווקי באקס. לפני שהגיע לשארלוט שיחק אובראיינט גם בדנבר נאגטס ובשורות צפון אריזונה סאנס מליגת הפיתוח, במדיה העמיד ממוצעים של 18.4 נק' ו-8.8 ריב' למשחק ואף נבחר למשחק האולסטאר.


https://t.co/cycTsqA8hBpic.twitter.com/jPJiVv27RO

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) July 31, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי