רכש מרשים להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין חתם בבירה

ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין | האתר הרשמי

הדומיניקני ששיחק בפנאתינייקוס ובכוכב האדום בלגרד מצטרף לסגל של עודד קטש, שאמר: "ג'יימס הוא שחקן מאוד מגוון ובעל יכולות התקפיות מרשימות, ויש לו נסיון ברמות הגבוהות ביותר ביבשת"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים לא ערכה מסע רכש נרחב הקיץ, אבל היום (שבת) היא רשמה את אחת ההחתמות המרשימות בליגה כשהודיעה על הגעתו של ג'יימס פלדין לקבוצה.

פלדין (30, 1.93) שיחק בשלוש העונות האחרונות בכוכב האדום בלגרד, איתה השתתף ביורוליג ורשם ממוצע של 11.6 נקודות למשחק, ועוד 14.6 נקודות למשחק בליגה האדריאטית. לקבוצה הסרבית הגיע אחרי שנתיים בפנאתינייקוס היוונית, איתה זכה באליפות יוון ובתואר ה-MVP של הגביע ב-2017. לפלדין בן ה-30 אזרחות ברפובליקה הדומיניקנית בזכות אימו שנולדה במדינה, והוא שיחק בנבחרת הלאומית במונדובאסקט של 2014.

המאמן עודד קטש סיפר: "מדובר בהחתמה מאוד משמעותית עבור הקבוצה שבנינו, ג'יימס הוא שחקן מאוד מגוון ובעל יכולות התקפיות מרשימות. יש לו ניסיון ברמות הגבוהות ביותר ביבשת וזאת לצד היותו ספק נקודות מוכח. כל אלו יהוו עבורנו כלים חשובים העונה"

פלדין עצמו, שהכריז על הגעתו לבירה בחשבון האינסטגרם, אמר: "שיחקתי באואקה ובבלגרד בפני שני קהלים מהטובים באירופה. שמעתי כבר מחברים ששיחקו בהפועל על הקהל בארנה ואני משתוקק לשחק בשבילם. אני יודע שיש למועדון מטרות גבוהות ואני בא לעזור לנצח ולזכות בתארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי