טאריק בלאק צוטט בארצות הברית: אחתום במכבי ת"א

טאריק בלאק
טאריק בלאק | AFP

הסנטר (26, 2.06) שנפרד מיוסטון רוקטס סיפר בארצו כי יצטרף לקבוצתו של נבן ספאחיה בחוזה לעונה, אחרי שכבר היה נראה כי המו"מ עלה על שרטון

(גודל טקסט)
לפני מספר ימים דיווחו כלי תקשורת בארצות הברית על כך שהסנטר טאריק בלאק סיכם את כל תנאיו ויחתום במכבי תל אביב. סוכנו מיהר להכחיש וטען שאין הצעה, תוך מספר שעות הפרסומים השתנו לכך שהמגעים עלו על שרטון וגם בשורות הצהובים כבר היו מי שהטילו ספק בהוצאת העסקה לפועל. הלילה (בין שישי לשבת) הגיע הטוויסט בעלילה, כשבארצות הברית מדווחים פעם נוספת על סיכום בין הצדדים – וכנראה שהפעם דבר כבר לא ימנע את חתימתו בשורות האלופה.


בעונה האחרונה שיחק בלאק ביוסטון רוקטס ונראה היה שהוא קיווה למצות את האופציות ולהישאר ב-NBA, אבל כעת כבר מצוטט כמי שאומר שיחתום לעונה אחת במכבי תל אביב. לפי הידיעות בארה"ב, הוא דחה הצעות מסין אחרי שהבין כי גם אופציית ההישארות בליגה הטובה בעולם לא על הפרק. בעונה שעברה הוא קלע בממוצע 3.5 נקודות למשחק וקטף 3.2 כדורים חוזרים. 


בלאק בן ה-26 שיחק ארבע שנים ב-NBA, על אף שלא נבחר בדראפט 2014, תחילה ביוסטון, ממנה שוחרר אחרי 25 משחקים, עבר ללוס אנג'לס לייקרס ובעונה שעברה שב לרוקטס. ב-220 משחקי NBA לאורך השנים זכה בממוצע ל-15.1 דקות, קלע 4.9 נקודות והוריד 4.7 כדורים חוזרים.

Former Rockets big man Tarik Black tells @TheUndefeated he has agreed to sign a one-year deal with Israel Maccabi Tel Aviv.

— Marc J. Spears (@MarcJSpearsESPN) August 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי