יחידה אחת: מכבי תל אביב פתחה את העונה באימון ראשון

ג'ייק כהן עם מייקל רול
ג'ייק כהן עם מייקל רול | לירון מולדובן

עם סגל אחד בלבד, האלופה החלה באימונים הרשמיים לקראת השנה החדשה. המאמן ספאחיה כבר מתלונן: "בגלל משחקי הנבחרת יהיו חסרים לנו שחקנים וזה קשה". נמרוד לוי: "רוצה להמשיך את ההתקדמות האישית ולעזור לקבוצה"

(גודל טקסט)

אחרי שחזרה בה מההחלטה לשחק בעונה הקרובה עם שני סגלים, אחד למסגרת המקומית ואחד למסגרת האירופית, מכבי תל אביב פתחה היום (רביעי) את האימונים לקראת העונה הקרובה עם כל הפרצופים החדשים למעט ג'וני אובראיינט שעדיין צריך לעבור עוד מספר בדיקות. ג'רמי פארגו ינחת מחר ויצטרף בימים הקרובים.

המאמן נבן ספאחיה דיבר עם התקשורת ולא הסתיר את מורת רוחו מהעובדה כי כבר מהמשך השבוע חלק משחקני הסגל ייעדרו מהאימונים בשל פגרת הנבחרות: "אנחנו צריכים להעביר טרום עונה בלי שישה שחקנים וכשהם כבר יגיעו יתחילו המשחקים. קשה להתכונן בלי להתאמן. זו ההכנה הקשה בקריירה שלי".

למרות זאת, המאמן נשמע אופטימי בקשר לסיכויי האלופה בעונה הקרובה במסגרת האירופית והמקומית: "על הנייר אנחנו קבוצה טובה יותר מהעונה שעברה. היינו בתמונת הפלייאוף ביורוליג ברוב שלבי העונה שעברה והפעם אנחנו מקווים לעשות את זה".

דני אבדיה.
דני אבדיה. "ישחק יותר העונה" (עדי אבישי)

"העונה יש לנו בסיס של שחקנים שנשארו, וזה יהפוך הכל ליותר קל", הוסיף ספאחיה, "דני אבדיה ויובל זוסמן ישחקו יותר מאשר בעונה שעברה".

אחד השחקנים שהצטרפו הקיץ לאלופה ויהיה מעניין לראות אותו משתלב העונה הוא נמרוד לוי שהגיע ממכבי אשדוד. השחקן אמר: "אני שמח להצטרף ומאמין בעצמי וביכולת שלי לעזור. אני רוצה להמשיך את ההתקדמות האישית שלי ולעזור לקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי