גמר גביע ווינר עובר מחולון להיכל שלמה

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

בשל תערוכה של צה"ל שתימשך שבוע יותר מהמועד המתוכנן באולם טוטו חולון, משחק השיא של טורניר קדם העונה יתקיים לבסוף באולם הבית של הפועל תל אביב, שלא משחקת במפעל

(גודל טקסט)

בשל בקשת צה"ל להאריך את תערוכת "צה"ל שלנו" בהיכל טוטו חולון בשבוע נוסף, מנהלת הליגה נאלצת להעתיק מהאולם את משחק גמר גביע ווינר סל 2018 ובסופו של דבר הוא יתקיים בהיכל קבוצת שלמה בתל-אביב ביום חמישי 4/10, בשעה 21:00. האולם הוא כמובן מגרש הבית של הפועל תל אביב, אך היא לא תשתתף במפעל בשל משחקיה במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א.

משחקי רבע גמר וחצאי הגמר יתקיימו בהיכל בית מכבי בראשון לציון וכאמור משחק הגמר בהיכל קבוצת שלמה בתל-אביב. כזכור, הטורניר עצמו יחל לראשונה בתולדותיו בשני משחקי שמינית גמר. המשחק הראשון יהיה ביום שלישי בתאריך ה-25/9 בין עירוני נהריה לעולה החדשה הפועל באר-שבע/בני שמעון והמשחק השני יהיה ביום רביעי ב-26/9 בין שתי הקבוצות המסקרנות בני הרצליה ומכבי ראשון לציון כאשר במוקד משחק זה יעמוד ניצן חנוכי שעבורו זו תהיה בכורה במדי הרצליה מול הקבוצה בה שיחק בשש תוך שבע העונות האחרונות.

ביום חמישי באותו שבוע יתקיימו שני משחקים לשלב ברבע גמר. מכבי אשדוד באר טוביה, מפתיעת העונה שעברה, עם סגל חדש לחלוטין תפגוש את גלבוע/גליל ששמרה על השלד הישראלי שלה וצירפה זרים צעירים ואתלטים. בהצגה השנייה הפועל חולון ששוב מסתמנת כקבוצה חזקה תשחק מול המנצחת בין נהריה לבאר שבע. הפועל חולון זכתה בעבר באליפות ובגביע המדינה אך מעולם לא התקרבה לזכייה בגביע ווינר וינסו לעשות זאת לראשונה העונה.

אלופת המדינה רוצה לקחת תואר במגרשה של יריבתה העירונית (עדי אבישי)
אלופת המדינה רוצה לקחת תואר במגרשה של יריבתה העירונית (עדי אבישי)

משחק רבע הגמר השלישי יפגיש במוצאי שבת בתאריך ה-29/9 את הפועל בנק יהב ירושלים ואת הפועל אילת. הירושלמים זכו בגביע ווינר סל ארבע פעמים בעבר וישמחו לקחת את הגביע לעיר הבירה בפעם החמישית. רבע הגמר האחרון יתקיים ביום שני 1/10 בין מכבי FOX תל-אביב, במשחקה הראשון בישראל, מול המנצחת בין בני הרצליה לראשון לציון. האלופים זכו בגביע ווינר סל 2017 וירצו לפתוח את העונה עם זכייה בתואר נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי