ליאור אליהו: "הפיינל פור ישוחק בארץ אם נעפיל, זו המטרה"

ליאור אליהו
ליאור אליהו | דני מרון

הקפטן החדש של הפועל ירושלים התראיין בתכנית הספורט של 103FM ונשאל על ליגת האלופות: "יש קבוצה מאוד מוכשרת, שחקנים שאוהבים לשחק ביחד וזה משהו שלא תמיד היה בשנים קודמות. החלום שלי? ארבעה זרים בכל קבוצה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים כבר נמצאת עמוק בהכנות לקראת עונת 2018/19 והיום (שני) אף תיקח חלק במשחק הראווה מול מכבי כרמיאל לזכרו של אלון בקל, שנרצח בפיגוע הירי בדיזנגוף ב-2016. הקפטן החדש ליאור אליהו התראיין לאחר מכן בתכנית הספורט של 103FM וסיפר תחילה על האירוע בצפון: "מאוד מרגש ועוצמתי, פגשנו את המשפחה שלו וזה צף לכולם. אנחנו חווים זה רק לכמה דקות או שעות, אבל הם חיים עם זה כל הזמן וזה לא פשוט".

על ההכנות לעונה שבפתח והאפשרות שהקבוצה תרשום שישה זרים אמר: "המבחן האמיתי של הישראלים יהיה במסגרת האירופית, כי שם אין חוק רוסי ואני מקווה שהישראלים יקבלו הזגנות כי אני חושב שיש לנו ישראלים מוכשרים וטובים, אבל חובת ההוכחה עלינו".

הציפיות לעונה החדשה: "המטרה הראשונה היא לעבור את השלב הראשון בליגת האלופות ולהגיע לשמינית הגמר, ולהבנתי גם הפיינל פור ישוחק בארץ אם נגיע אליו וזו המטרה. יש במפעל שלוש-ארבע קבוצות מאוד חזקות במפעל, גם אנחנו קיבלנו בית מאוד קשה, אבל המטרה להגיע לפיינל פור. יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת ומעניינת גם בפן האישי, שחקנים שאוהבים לשחק ביחד ובלי לפגוע באף אחד לא תמיד היו לנו שחקנים כאלה".

מעמד השחקן הישראלי: "בכדורסל שחקנים צריכים לשחק ואני מאמין בדור שגדל פה. הנבחרת עברה סוג של הצערה וזה משהו מבורך. היו כמה שנים שיצאו שחקנים, אבל לא בכמויות שיצאו לפני ועכשיו יש תחושה של דור חדש שימלא את מקומם. אהיה חוצפן ואומר שהחלום שלי הוא ארבעה זרים בכל קבוצה, אבל יש גם אנשים שמתעסקים ומשקיעים את כספם וזמנם וזה לא רק חלום של שחקן ישראלי".

הפועל ירושלים גרסת 2018/19 (האתר הרשמי של המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי