אפיק ניסים: "אני פתוח להכל, אבל שואף לשחק בליגת העל"

אפיק ניסים ובלאט
אפיק ניסים ובלאט | עדי אבישי

הרכז בן ה-37 שנפרד מהפועל אילת אחרי שש שנים סיפר ב-103FM על כך שטרם מצא קבוצה לעונה הבאה: "אני מתאמן עם הפועל ירושלים ומרגיש טוב, רוצה להשפיע ויודע שאני יכול לעשות זאת בליגה הבכירה"

(גודל טקסט)

אפיק ניסים בן ה-37 עדיין מאמין ביכולתו לשחק בליגת העל. קבוצה חדשה עוד אין לו, הוא סיים רומן בן שש שנים עם הפועל אילת בסיום העונה שעברה, אבל בראיון ב-103FM מספר הרכז על האפשרויות לעונה הבאה ועל הצטרפותו לאימוני הפועל ירושלים לאחרונה.

"אני מתאמן עם הפועל ירושלים בכיף. קרה לי גם בעבר כששיחקתי בחו"ל וגם לאילת הגעתי שבוע לפני המשחק הראשון ונשארתי שש שנים. אם אני בונה על עוד שש שנים בכדורסל? ברור. אני ממש נהנה מהתחרות, מלשחק ומלהשפיע", סיפר ניסים בתחילת הראיון, "אני והמשפחה עברנו למרכז. אחרי אילת הכל מרגיש כמו חמש דקות לכיוון".

אם אין מספיק צעירים בליגה: "כל מקרה לגופו. יש שחקנים שמפסיקים לשחק בגיל 30 בגלל פציעות או כי הם לא מוצאים מקום ויש שחקנים כמו מאיר טפירו שהמשיכו עד יותר מאוחר".


אפיק ניסים. מרגיש טוב גם בגיל 37 (עדי אבישי)


ביטול אפשרי של החוק הרוסי:
"את האמת? אני עוד מבולבל. אני לא יודע מה טוב ומה לא ומה יקרה בלי החוק. אני באמת מבולבל. כשעלינו לבוגרים בגיל 18-20 אנחנו שיחקנו, היום זה כבר לא ככה. צריך לתת את הבמה לשחקן הישראלי, כי בסך הכל שחקן צעיר ולא משנה באיזו קבוצה שמגיע עם אבא שלו למגרש ורואה את כמות המתאזרחים והזרים יכול להפסיק לשחק".

ירידה לליגה הלאומית: "אני פתוח להכל, אבל אני מתאמן עם הפועל ירושלים ואני מרגיש טוב. אני עדיין חושב על ליגת העל ויודע ששם אני יכול להשפיע". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי