רשמית: סטודמאייר חוזר לקדנציה שנייה בהפועל ירושלים

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | ערן לוף

הסנטר בן ה-35, שזכה עם הקבוצה באליפות לפני שנתיים וכלל לא שיחק העונה, ויתר על האפשרות לשוב ל-NBA וישחק העונה תחת עודד קטש שאמר: "כולנו נרוויח מכך, זה לא סוד ששני הצדדים רצו לשתף פעולה בשנית"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. אמארה סטודמאייר חזר לקדנציה שנייה בהפועל ירושלים, כך הודיע הערב (שני) המועדון. כזכור, סטודמאייר היה משחקניה הבולטים של הפועל ירושלים בעונת האליפות האחרונה (2016/17), עונה בה גם זכתה בגביע ווינר, הגיעה לגמר גביע המדינה ולחצי גמר היורוקאפ.

לפי הודעת המועדון, חזרה ל-NBA כבר לא נמצאת על הפרק ועל כן סטודמאייר יהיה בסגל הקבוצה לכל אורכה, כל עוד לא יהיו התפתחויות יוצאת דופן. המאמן עודד קטש אמר לדוברות המועדון על החזרת השחקן:"שמח מאוד שאמארה חוזר אלינו, זה לא סוד ששני הצדדים רצו לחזור ולשתף פעולה. אין צורך להרחיב על היכולת של אמארה לתרום להפועל בכל החזיתות, גם בפן המקצועי וגם ביכולת המנהיגות שהוא מביא בתוך ומחוץ למגרש. אני בטוח שכשהוא יהיה כאן, כולנו נרוויח".

סטודמאייר בן ה-35 הכחיש במהלך הקיץ שיש סיכום על שובו לבירה, אלא שהערב הצדדים הכריזו על חזרתו. בעברו כידוע היה מהשחקנים הבולטים ב-NBA וכיכב שמונה שנים בפיניקס, חמש שנים בניו יורק ניקס וכן שיחק בדאלאס מאבריקס ובמיאמי היט. הוא ינחת בישראל ביום חמישי ב-08:00.


סטודמאייר במשחק האליפות. שוב באדום (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי