התאקלמה במהירות: 73:77 להפועל באר שבע על חולון

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | דני מרון

החבורה מבירת הנגב, לראשונה כקבוצת ליגת העל, הדהימה את סגנית האלופה ומחזיקת הגביע עם ניצחון דרמטי ברבע גמר גביע ווינר. בחצי הגמר ביום שלישי, מחכה לשחקניו של רמי הדר מכבי אשדוד. 15 נק' לכריסטון

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, הפועל באר שבע, העפילה הערב (חמישי) לחצי גמר גביע ווינר. שחקניו של רמי הדר הפתיעו כשגברו ברבע הגמר 73:77 על סגנית האלופה ומחזיקת הגביע הפועל חולון.


בשלב הבא, ביום שלישי ב-17:00, ממתינה לה מכבי אשדוד שניצחה מוקדם יותר הערב ברבע הגמר את גלבוע/גליל. הפועל באר שבע לא הציגה משחק כדורסל גדול, אבל הביאה עמה הרבה רוח לחימה. הפועל חולון של דן שמיר, העלתה לפרקט בראשון לציון  הרבה פנים חדשות אך נראתה לא מתואמת והיא עדיין זקוקה לתקופת הרצה.


קלעו להפועל חולון: עמית שמחון 15 נקודות, דקוואן קוק 12, קורי וולדן 9, טי ג'יי קליין 9, דריון אטקינס 8, ג'ייבון פינקסטון 5, שון ג'ונס 5, קאליף וואייט 4, רועי הובר 2.


קלעו להפועל באר שבע: סמאג' כריסטון 15 נקודות, טיילור ברון 12, ג'אקים דונלדסון 12 ו-15 ריבאונדים, טראוויס ווריק 11, חנן קולמן 9, עמית גרשון 9, ג'ורדן סווינג 5, סטורם וורן 3, רם אליאספור 1. 

 


שמחון מול קולמן (דני מרון)


מהלך המשחק


רבע ראשון 
עמית שמחון פתח עם שלשה לזכות חולון, חנן קולמן ענה עם שתי שלשות משלו, ונקודות של סמאג' כריסטון הובילו ליתרון 5:12 לזכות באר שבע. מהלכים יפים של דקוואן ג'ונס ודריון אטקינס צמצמו ל-15:12, וטי ג'יי קליין הפך את התוצאה. נקודות מהקו של קורי וולדן הובילו ליתרון 18:21 לזכות חולון בסיום הרבע.



דונאלדסון בהתקפה של באר שבע (דני מרון)


רבע שני
את הרבע פתחו שתי הקבוצות עם אחוזי קליעה גרועים. חולון עם 1 מ-11 לשלוש. ב"ש חזרה מפיגור של שבע נקודות עם יכולת טובה מתחת לסל של ג'אקים דונאלדסון ושלשה של עמית גרשון, 27:28. חמש נקודות רצופות של כריסטון וסל ועבירה של גרשון הוביל ליתרון 34:38, ודן שמיר הזעיק פסק זמן. בהפסקה – 39:42 לזכות האורחים מהדרום.



מאמן באר שבע, רמי הדר על הקווים (דני מרון)



ג'ורדן סווינג, שחקן הפועל באר שבע (דני מרון)


רבע שלישי
באר שבע פתחה נהדר את המחצית השנייה, ושלשה של טרוויס ווריק  קבעה יתרון לאורחים – 39:47. שון ג'ונס ועמית שמחון הובילו קאמבק חולוני – 52:53 בלבד לבאר שבע. בסיום הרבע, צמוד – צמוד 58:58.



אטקינס מחולון מול ווריק מבאר שבע (דני מרון)


רבע רביעי
דאנק ענק של דקוואן ג'ונס החזיר את היתרון לחולון, גרשון מיד הפך בחזרה עם שלשה קשה, 60:61. ווריק קלע את השלשה העשירית של האדומים, הרוש צימק בסל אבל כריסטון שמר על מרחק ביטחון, 64:68. השליטה נותרה של האדומים ודונאלדסון השווה את יתרון השיא, 64:72. בראון קלע שלשה בין שני סלים של קליין, ווריק וגרשון לקחו ריבאונדים קריטיים בהתקפה ודקה לסיום הראה הלוח 69:75 לאדומים. וולדן וכריסטון איבדו כדורים, שמחון קלע סל מהיר וכריסטון עם אחת מהקו קבע 71:76, 12 שניות לסיום. דקוואן ג'ונס חדר יפה לטבעת, חולון שלחה לקו את בראון, שהחטיא את הראשונה אבל סגר עניין עם השנייה, 73:77 לבאר שבע בסיום.



שחקני חולון מאוכזבים בסיום המשחק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי