אחרי שתי הארכות: ב"ש ניצחה 95:97 את אשדוד ועלתה לגמר גביע ווינר

סמאג' כריסטון
סמאג' כריסטון | דני מרון

העולה החדשה הפתיעה כשגברה במשחק דרמטי על קבוצתו של גרינברג, כריסטון שסיים את המשחק עם 30 נקודות קלע את סל הניצחון. הקבוצה הדרומית תפגוש ביום חמישי במשחק המכריע את מכבי ראשון לציון (21:00)

(גודל טקסט)

אחרי שתי הארכות, המפגש הראשון הערב (שלישי) בחצאי גמר גביע ווינר הסתיים בניצחון דרמטי של העולה החדשה הפועל באר שבע בני שמעון 95:97 על מכבי אשדוד באר טוביה והיא עלתה לגמר גביע ווינר.


הגארד סמאג' כריסטון, בלט בשורות באר שבע כשרשם 30 נקודות, הוסיף 11 אסיסטים וקלע את הסל המכריע בשנייה האחרונה, 34 נקודות של לנדון מילבורן לא הספיקו לאשדוד לעלות לגמר. הפועל באר שבע תפגוש ביום חמישי (21:00) את מכבי ראשון לציון בשלב הגמר.


המשחק נפתח בשליטה של הפועל באר שבע שבזכות סמאג' כריסטון וטיילור, סיימה קבוצתו של רמי הדר את הרבע הראשון בפלוס תשע נקודות. מכבי אשדוד צמצמה את ההפרש ברבע השני אבל העולה החדשה ירדה במחצית עם הפרש מבטיח של שמונה נקודות.



סמאג' כריסטון. כוכב הניצחון של הפועל באר שבע (דני מרון)


במחצית השנייה נפתח המשחק, אשדוד צמצמה את ההפרש ברגע השלישי לשש נקודות בלבד ולמרות שלא הובילה אפילו לרגע אחד במשחק, קבוצתו של בראד גרינברג הצליחה להשוות 
2.9 שניות לסיום ל-77:77  אחרי שלשה של מילבורן והמשחק המשיך להארכה.



בהארכה כמו ברבע הרביעי, היה המשחק היה יכול להתסיים לפה או לפה אבל לאשדוד הייתה הזדמנות מצוינת לנצח את המשחק כשרוזפלט הלך לקו 5.8 שניות לסיום והחטיא את שתי הזריקות ובעקבות כך המשחק נגרר להארכה שנייה. בחמש הדקות האחרונות התוצאה נשארה צמודה עד הסוף אבל בהתקפה האחרונה של הארכה סמאג' כריסטון קלע את סל הניצחון על הבאזר שהבטיח לעולה החדשה העפלה היסטורית לגמר הראשון של העונה.


אייזק רוזפלט. פספס הזדמנות מצוינת לעלות את אשדוד אל הגמר (דני מרון) 


קלעו להפועל באר שבע: סמאג' כריסטון 30 (11 אס'), טראוויס ווריק 19, טיילור ברון 15, עמית גרשון 11, ג'ורדן סווינג 10, ג'אקים דונאלדסון 8, יאיר קרביץ 2, רם אליאספור 2.


קלעו למכבי אשדוד: לנדון מילבורן 34, אייזק רוזפלט 25 (11 רב'), ג'ייק פמברטון 14, תום מעיין 13, עידו פליישר 4, ג'וג'ו פאלאס 3, ליס שושי 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי