הפועל ירושלים הפסידה 92:81, מכבי ראשון לציון עלתה לגמר

תמיר בלאט עם ליאור אליהו
תמיר בלאט עם ליאור אליהו | עדי אבישי

יום אחרי הניצחון על מכבי ת"א, קבוצתו של צביקה שרף השיגה ניצחון גדול באולמה הביתי על החבורה של עודד קשט שהציגה יכולת מאכזבת. הכתומים ישחקו מול הפועל באר שבע בקרב על התואר (חמישי ב-21:00)

(גודל טקסט)

אחרי שניצחה אתמול (שני) את מכבי תל אביב, מכבי ראשון לציון המשיכה גם הערב במומנטום כשגברה 81:92 על הפועל ירושלים המאכזבת בחצי גמר גביע ווינר. קבוצתו של צביקה תפגוש בגמר ביום חמישי הפועל באר שבע במשחק הגמר (21:00).



מכבי ראשון לציון הראתה עליונות על הפרק כבר מהדקה הראשונה ובזכות יכולת נפלאה של דשון סטיבנס, ואיגור קולשוב שצלף ארבע שלשות במחצית, עלתה הקבוצה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון שצמח עד להפרש של 24 נקודות במחצית.


הפועל ירושלים המשיכה להיראות חסרת אונים גם במחצית השנייה כשהיא היא קולעת באחוזים נמוכים מאוד מעבר לקשת השלוש, וההתמודדות הפכה לגארבג' טיים ברבע האחרון. הקבוצה מהבירה צימקה את ההפרש לקראת הסיום באופן ניכר, אבל קבוצתו של עודד קטש לא באמת איימה על מכבי ראשון לציון שטיילה לשלב הבא.



איתי שגב ואיגור קולשוב חוגגים את העלייה לגמר (עדי אבישי)


קלעו למכבי ראשון לציון: דשון סטיבנס 19, קמרון לונג 17 (9 אסיסטים), איגור קולשוב 16, עוז בלייזר 13, מרקיס רייט 12, איתי שגב 5, עמית עבו 5, אדם אריאל 3, דייויד וויבר 2.


קלעו להפועל ירושלים: תמיר בלאט 16, ג'יימס פלדין 16, ג'וש אוונס 11, דשון באטלר 9, ג'קובן בראון 8, ליאור אליהו 6, אמארה סטודמאייר 6, אלכס צ'וברוביץ' 4, כריס ג'ונסון 4 , יוגב אוחיון 1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי