אמארה סטודמאייר לא יירשם למחזורים הראשונים בליגה

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | עדי אבישי

לאחר ההפסד בחצי גמר גביע ווינר, מאמן הפועל ירושלים עודד קטש התייחס לסנטר: "השילוב איתו לא אופטימלי כרגע". על המשחק: "יצרנו בור והיה אי שקט התקפי". וגם: החלטתו כמאמן הנבחרת שלא לזמן את קולשוב

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים התייצבה אתמול (שלישי) לחצי גמר גביע ווינר בבית מכבי מול מכבי ראשל"צ עם יתרון של 48 שעות מנוחה על היריבה, אך נראתה עייפה והפסידה במשחק בו כבר הייתה בפיגור 26. הקבוצה של צביקה שרף העפילה לגמר שייערך מחר באולמה הביתי (חמישי, 21:00 ב"בית מכבי").

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש התייחס להשתלבות של אמארה סטודמאייר בקבוצה: "השילוב עם אמארה לא אופטימלי כרגע. הוא יודע רק שני תרגילים בהתקפה ובהגנה הוא עוד לא מכיר את השיטה שלנו. בשלב הזה אמארה לא יירשם לליגה כי יש לנו כרגע גבוהים מספיקים. זו לא הבעיה שלנו כרגע במשחק". סטודמאייר, אגב, קיבל אתמול 16 דקות וקלע שש נקודות.

"לא אהבתי את הדרך שבה התחלנו את המשחק. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתחיל ככה", אמר קטש אחרי ההפסד. "יצרנו לעצמנו בור והיה אי שקט התקפי. חלק מהדקות כן היו טובות והגענו בהן לזריקות שלנו אחרי שראשל"צ צופפו את הצבע. קלענו באחוזים איומים. בסוף הסטטיסטיקה התיישרה בעיקר בזכות הדקות האחרונות".


"השילוב לא אופטימלי כרגע". קטש על סטודמאייר (עדי אבישי)

מאמן הפועל ירושלים הוסיף: "לא יכול להיות שאנחנו מפסידים משחקים באסיסטים. לראשל"צ יש שני גארדים יוצרים וזהו, לנו יש הרבה יותר. אנחנו גם חייבים לשמור הרבה יותר טוב, כי אנחנו יכולים".

קטש, שמכהן גם כמאמן נבחרת ישראל, התבקש להסביר מדוע ניפה מהנבחרת את איגור קולשוב (שאתמול היה מהמצטיינים בראשל"צ) בחלון המשחקים האחרון בגביע העולם: "אין לי שום דבר נגד איגור, אני אוהב אותו. הסברתי לו למה ניפיתי אותו, הבנתי שהוא נעלב ואני לא מבין למה. הוא לא היה בתוכנית שלי לחלון הזה. אותו מקרה היה לי עם נמרוד לוי בחלון הקודם וראיתם שהוא שיחק בחלון הזה. אנחנו מנסים לבנות משהו בנבחרת. הבעיה של השחקנים הצעירים היא שאין להם סבלנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי