הנהלת הפועל ת"א החליטה: אוהדים מתפרעים יורחקו

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | לירון מולדובן

הנהלת האדומים הודיעה רשמית בעקבות האירועים בשרלרואה כי שינתה מדיניות ובעת הצורך תנקוט בפעולות ענישה גד אוהדים שייתפסו מפרים סדר: "לא נשלים עם כל פעולה שפוגעת בחוסנו של המועדון"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הנהלת הפועל תל אביב התכנסה אמש (שלישי) לישיבה בעקבות האירועים האלימים במשחק החוץ בשרלרואה, במהלכו אוהדיה התפרען והורחקו מהאולם.

לאחר אותה פגישה, לקראת פתיחת ליגת העל, הכריזו האדומים: "ההנהלה מבקשת להבהיר כי לא תקבל בשום אופן מעשים אלימים והפרות סדר במשחקי הקבוצה, ולא תשלים עם כל פעולה שפוגעת בחוסנו של המועדון. ההנהלה תפעל בכל האמצעים על מנת לשים סוף להתנהגות שמזיקה להפועל שלנו, אותה כולנו אוהבים.

"אי לכך, הוחלט ברוב של ארבעה נגד אחד, כי אוהד שייתפס במהלך העונה מפר סדר, או ינקוט באלימות כלפי מי מהנוכחים במגרש – ובכלל זה שחקנים, שופטים ואוהדים, יורחק ממשחקי הקבוצה ובמקרה של גרימת נזק כספי, תישקל בנוסף הגשת תביעה בגין הנזק שגרם לקבוצה על פי חומרת המעשה.

מחויבותנו, היא לדאוג לכך שכל אוהד הפועל יוכל להתגאות באווירה באולמנו הביתי, אווירה חמה ומלאת תשוקה אך כזאת ששומרת על החוק ובעיקר על הקבוצה. אנו קוראים לאוהדים להגיע בשבת הקרובה למשחק הליגה מול הפועל אילת ולעודד את הקבוצה בצורה ספורטיבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי