מכבי ת"א מארחת את אשדוד הפצועה, ירושלים בהרצליה

פארגו
פארגו | עדי אבישי

המחזור הראשון בליגת העל יימשך ביום ראשון עם ארבעה משחקים. עירוני נהרייה תארח את הפועל חולון, ומכבי ראשון לציון, המחזיקה הטרייה של גביע ווינר את עירוני נס ציונה

(גודל טקסט)

המחזור הראשון בליגת העל יימשך ביום ראשון עם ארבעה משחקים. מכבי תל אביב תארח את הפועל אשדוד, מכבי ראשון לציון את עירוני נס ציונה. עירוני נהרייה תפגוש במגרשה את הפועל חולון ובני הרצלייה תארח את הפועל ירושלים.

מכבי ת"א – מכבי אשדוד/באר טוביה (18:30)
‏מכבי ת"א לא רשמה למשחק את אנג'לו קלויארו וקנדריק ריי, שסובל מפציעה קלה בברכו. מכבי אשדוד סובלת ממכת פציעות קשה: פול סטול, מארק טולפסן, אייזק רוזפלט ואוראל לב ייעדרו, ספנסר וייס ועידו פליישר הפצועים ינסו לשחק. ג'ייק פמברטון לא נרשם כיוון שעדיין לא הוסדר רישומו כמתאזרח. כדי למלא את הסגל רשמה אשדוד חמישה שחקנים ממחלקת הנוער: עידו פאר, רון בן שטרית, דניאל שניידר, אילי אלחרר ועמנואל אלחסוב.

ג'ון דיברתולומיאו, קפטן מכבי ת"א, צריך שבע נקודות כדי להיכנס לרשימת 100 הקלעים הגדולים בתולדות הצהובים בליגה ולהוציא משם את דיאור פישר (324 נקודות), מתאזרח אחר שהופיע בנבחרת ישראל. עידו פליישר, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בליגת ווינר סל במדי אשדוד, לאחר ששיחק בשנתיים האחרונות באוניברסיטת הוואי. הסנטר, בנו של שחקן העבר עופר, הצטיין ברבע גמר גביע ווינר סל עם 12 נקודות, 100% מהשדה, ו-10 ריבאונדים.


דיברתולומיאו מציג את המדים החדשים של הצהובים (אודי ציטיאט)

מכבי ראשל"צ – עירוני נס ציונה (20:35)
נס ציונה האריכה את חוזהו של ‏מיקל גלאדנס בחודש נוסף והוא יישאר בקבוצה לפחות עד תום שלב הבתים הראשון ביורופקאפ, אם הכתומים יעפילו אליו. הקבוצה לא רשמה למשחק את דקוואן קוק, שנפצע בכתפו בשבוע שעבר. שבעה מתוך 12 המפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה בכל הזמנים הסתיימו בניצחונות חוץ. במשחק האחרון ביניהן אשתקד, נס ציונה הפכה פיגור של 20 נקודות ברבע השני לניצחון מרשים מאוד בבית מכבי, 91:101.


מאמן ראשל"צ, צביקה שרף, אחרי הזכייה בגביע ווינר (עדי אבישי)

מכבי ראשל"צ, המחזיקה הטרייה של גביע ווינר, לא הפסידה אף משחק בטרום העונה, בעוד עירוני נס ציונה לא ניצחה אף משחק הכנה. עד כה, שתיהן עושות חיל במסגרות הרשמיות: החבורה של צביקה שרף ניצחה בכל ארבעת משחקיה בגביע ווינר סל וזכתה לראשונה בתולדותיה במפעל, בעוד החבורה של נדב זילברשטיין עומדת על מאזן 0:3 במוקדמות היורופקאפ והיא קרובה לעלייה לשלב הבתים.


עירוני נהריה – הפועל חולון (20:45)
הפועל חולון ניצחה בשלושה מארבעת ביקוריה האחרונים בעין שרה, כולל שניים בפער דו-ספרתי אשתקד. החבורה של דן שמיר השלימה לפני שנה סוויפ עונתי 0:3 על יריבתה הסגולה – הראשון שלה על נהריה מאז עונת 08/09.


גיא פניני. בחזרה לליגה (אודי ציטיאט)

גיא פניני, שנעדר מגביע ווינר סל בשל פציעה, צריך שלוש שלשות כדי לעקוף את דריק שארפ ומאיר טפירו (539 שלשות כ"א) בדרך למקום השני בכל הזמנים בליגה בעידן הסטטיסטיקה הרשמית. שלומי הרוש, קפטן הפועל חולון, זקוק ל-19 נקודות כדי להשתוות במקום התשיעי בקלעי המועדון בכל הזמנים לאורי שטרן (1,566 נקודות).

בני הרצליה – הפועל ירושלים (21:05)
בני הרצליה שנשארה בליגה בעונה שעברה רק במחזור האחרון, עברה מתיחת פנים רצינית בסגל השחקנים ומינתה מאמן זר, גאספר פוטוצ'ניק הסלובני. למרות זאת, היא נראתה רע מאוד בגביע ווינר והובסה מול ראשל"צ. והפועל ירושלים? החלפת בעלים, פרישה של הקפטן יותם הלפרין, שחקנים חדשים, מאמן שעסוק בנבחרת ומשחקי ליגת האלופות שמתחילים השבוע, כל אלה מסמלים שלקבוצה שבכל מקרה מגיעה לחוצה, צפוי עוד הרבה לחץ אם לא תנצח בהרצליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי