אובראיינט: "אנחנו יכולים להגיע רחוק ביורוליג השנה"

ג'וני אובראיינט
ג'וני אובראיינט | אודי ציטיאט

מכבי ת"א תחל הערב את מסעה ביורוליג במשחק חוץ מול פנאתינייקוס והרכש החדש מלא אופטימיות: "אנחנו יחידה אחת שעובדת יחד. מהשחקן הראשון עד האחרון יש לנו מספיק כישרון כדי לנצח"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח הערב (חמישי) את מסעה ביורוליג, מול פנאתנייקוס בחוץ, וג'וני אובראיינט, אחד משחקני הרכש המעניינים של המועדון מהקיץ האחרון שהגיע כדי לעזור לקבוצה להגיע רחוק במפעל, יודע שזו המסגרת שחשובה למועדון: "כל יום שאני בישראל אני חוקר על ההיסטוריה של המועדון ולומד, אני שואל הרבה שאלות כדי לדעת יותר".


"מה שאני יודע כבר עכשיו זה שיש לנו קבוצה מעולה ואנחנו יכולים להגיע רחוק ביורוליג. יש לנו הרבה כישרון בקבוצה. אנחנו יחידה אחת שעובדת יחד, לא כל שחקן לעצמו".


אובראיינט, 25, הגיע למכבי ת"א אחרי ארבע שנים ב-NBA בהן שיחק במילוויקי, דנבר ושארלוט ורשם בסך הכל 147 משחקים בליגה הטובה בעולם. ולמרות זאת הוא לא חושב שההגעה לישראל ולמכבי ת"א זו ירידה ברמה: "מכבי זה מועדון ברמה עולמית. הם נותנים לי כל מה שאני צריך. תל אביב עצמה מדהימה, הייתי בים ונהניתי, האוכל פה טוב. זה משהו שלמען האמת לא ציפיתי שיהיה. טוב לי פה".


הפורוורד סיפר גם על העבודה עם נבן ספאחיה: "הוא מאמן טוב מאוד. הוא דואג לכל אחד. מתקן לכולם את הטעויות. אני כבר מחכה להזדמנות לשחק בשבילו ולהוכיח את היכולת שלי".


סדר המשחקים העונה ביורוליג סידר לאלופה הישראלית שישה משחקי חוץ מתוך תשעת המחזורים הראשונים. הנושא הזה דווקא מעט מדאיג את אובראיינט: "תמיד קשה לשחק בחוץ, בכל מסגרת. במיוחד ביורוליג שם יש הרבה קבוצות טובות. אבל כמו שאמרתי, אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, יש פה הרבה שחקנים עם ניסיון ביורוליג ואני מקווה שנהיה בסדר".


את המשחק הערב, נגד פנאתינייקוס, האמריקאי חושב שהוא וחבריו יכולים לנצח: "מהשחקן הראשון עד האחרון יש לנו מספיק כישרון כדי לנצח. אנחנו כבר מחוברים יחד כקבוצה. למרות שגם פאו קבוצה טובה, עם היסטוריה, אני יודע שזה יהיה משחק קשה אבל אנחנו באים לנצח ללא ספק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי