מנהלת הליגה: "מתנצלים". ספאחיה: "תמיד קשה לשחק באילת"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

אירוע יוצא דופן באולם בגין באילת: המשחק בו ניצחה מכבי תל אביב הופסק ל-45 דקות מחשש לבריאות השחקנים וחודש רק לאחר שהמדבקות שגרמו להחלקת השחקנים הוסרו. המאמן סיכם: "כמה דקות טובות בהגנה הספיקו"

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)
אירוע חריג התרחש הערב (שבת) במשחק באילת בו ניצחה מכבי תל אביב את הקבוצה המקומית 70:83 במסגרת המחזור השני של ליגת ווינר סל. ההתמודדות הופסקה למשך 45 דקות בשל החלקות של שחקני שתי הקבוצות על הפרק באולם בגין.


בתום קצת יותר משלוש דקות, השופט הורה לעצור את קיומו של המשחק מחשש לבריאות השחקנים. יש לציין כי על הפרקט הודבקו מדבקות עבור משחקי הספורטיאדה שהתקיימו באולם בסוף השבוע וצוות השיפוט לא הסכם לשוב לשחק עד שיימצא פתרון הולם לבעיה. אחרי 45 דקות, בהן השתמשו אנשי הולם אפילו בדלי של טרפנטין, המשחק חודש.  


מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר בסיום: "תמיד קשה לנצח באילת, אבל הגיע לנו. היו לנו כמה דקות טובות בהגנה וזה הספיק לנו". על המשחק מול צסק"א מוסקבה ביורוליג ביום שלישי: "יהיה קשה, אנחנו משחקים מול אחת הקבוצות הטובות באירופה. אני מקווה שכולם יהיו בריאים ונעשה את המקסימום".

 

FINAL SCORE >>https://t.co/GJF3DRl2KDpic.twitter.com/eyd7QNQG4r

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) 13 באוקטובר 2018


ממנהלת הליגה נמסר בתגובה לאירוע: "בשל הספורטיאדה המתקיימת באילת בימים אלה, התקיימו באולם בגין תחרויות בענפים אחרים. סימוני המגרש האחרים הורדו וגרמו להחלקות, שמסתבר ארעו גם באימוני הקבוצה בימים האחרונים ולא דווחו. כדי למנוע החלקות אלו החליטו באולם ללא אישור המנהלת לשים מדבקות שלא הצליחו למנוע את ההחלקות.


"אי לכך המשחק הופסק עד שסודרה הבעיה בצורה שלא תסכן את המשתתפים המשחק ותאפשר את מהלכו התקין. המנהלת תבדוק את פריטי האירוע ותפיק לקחים בהקדם, כדי שלא יישנו מקרים דומים. אנו מתנצלים בפני צופי המשחק באולם ובטלוויזיה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי