קטש: "60 נקודות במחצית הראשונה? זה לכבוד יותם הלפרין"

יותם הלפרין, ליאור אליהו
יותם הלפרין, ליאור אליהו | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים אחרי ה-76:94 על מכבי ראשון לציון: "הטקס לכבודו היה מרגש, הקהל שלנו מבין כדורסל". צביקה שרף: "לקלוע סלים ולשמור אני לא יכול". ג'יימס פלדיין שנבחר ל-MVP: "אני לא חשוב, העיקר שניצחנו"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המרשים באתונה על א.א.ק בליגת האלופות, הפועל ירושלים הרשימה גם הערב (שבת) כשהביסה את מכבי ראשון לציון 76:94 ורשמה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. החבורה של עודד קטש הכריעה את המשחק כבר בדקות הפתיחה ובתום 20 דקות של כדורסל היא הפציצה לא פחות מ-60 נקודות.

לפני המשחק ערכה האלופה טקס מרגש לכבודו של יותם הלפרין שפרש מכדורסל, המאמן עודד קטש התייחס לכך: "60 נקודות בחצי הראשון? זה לכבוד יותם הלפרין, זה מתאים לאופי שלו. הטקס היה מרגש והיה לא פחות מרגש לשחק שוב לפני הקהל הזה, התגעגענו לזה".

משחק ההגנה של הקבוצה: "ברבע השלישי שמרנו טוב מאוד. מבחינה התקפית הדברים פשוט זרמו לנו. הקהל פה מבין כדורסל, הם מבינים שפעולות הגנתיות מנצחות משחקים. אנחנו כבר מתרכזים במשחק בליגת האלופות ביום שלישי, אני מקווה שנראה את אותן אנרגיות".


מצפה לראות את אותן אנרגיות. עודד קטש (דני מרון)

צביקה שרף: "הפועל ירושלים הייתה במיטבה ואנחנו היינו רחוקים מכך. הפסדנו דרך ההגנה ודרך איבודי כדור רבים. לא הצלחנו להתמודד עם ירושלים. הם רצו, נלחמו וקלעו יותר טוב מאיתנו. ירד לנו הביטחון והכושר אחרי ההפסד לנס ציונה. מגיע לירושלים את כל הברכות. אנחנו צריכים להתחיל לעבוד ולהשתפר לקראת המשחק הבא. איך מתמודדים? לקחת אחריות ומנהיגות זה התפקיד שלי, אבל לקלוע סלים ולשמור אני לא יכול".

ג'יימס פלדיין שנבחר לשחקן המצטיין: "האולם לא היה מלא, אבל האוהדים עשו הרבה רעש ועזרו לנו לנצח. ניצחנו, זה מה שחשוב. ההופעה שלי לא מעניינת, אני לא חשוב, העיקר שניצחנו וכולם משתלבים טוב. חשבנו על כך שהפסדנו להם בגביע ווינר והיום באנו בגישה כזו. מחר נבוא לכאן, נצפה בווידאו ונתכונן למשחק ביום שלישי. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק".


"אחריות ומנהיגות זה התפקיד שלי" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי