נדבקה מהכדורגל: הפועל ב"ש הביסה 73:105 את הפועל ת"א

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

הצגה ענקית של העולה החדשה שהפציצה 18 שלשות ושמרה על מאזן מושלם, חמישה שחקנים קלעו בספורות כפולות מול החבורה המפורקת של דני פרנקו. בני הרצליה ניצחה 77:93 בנהריה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה להפתיע את כולם. אחרי שהגיעה עד לגמר גביע ווינר וניצחה במחזור הפתיחה את גלבוע גליל, העולה החדשה רשמה הערב (שני) את ההופעה הגדולה בתולדותיה כשמחצה את הפועל תל אביב 73:105 עם תצוגת כדורסל יוצאת דופן.


הקבוצה מבירת הנגב קלעה לא פחות מ-18 שלשות מ-32 ניסיונות ורק הגדילה את הפער ככל שהמשחק התקדם, בעוד הפועל תל אביב נותרה חסרת אונים. שלושה שחקנים של באר שבע סיימו את המשחק עם יותר מ-20 נקודות ולא פחות מחמישה קלעו באבל פיגרס. טיילור בארון וסמאג' כריסטון צלפו 24 ו-21 נקודות בהתאמה, טראוויס ווריק הוסיף 20.


החבורה של רמי עד נצמדה למכבי תל אביב והפועל ירושלים בפסגת הטבלה כששלושתן עם מאזן מושלם בתום שני המחזורים. במחזור הבא הפועל באר שבע תצא למשחק חוץ בהיכל מנורה מבטחים מול מכבי תל אביב החזקה. 




אוהדי הפועל תל אביב (דני מרון)


רבע ראשון
העולה החדשה פתחה נהדר את המשחק כשהיא הובילה 2:8 כבר אחרי שלוש דקות של כדורסל בזכות שתי שלשות טראוויס ווריק. בהמשך גם סמאג' כריסטון הצטרף לחגיגה של קבוצתו של רמי הדר כשהוסיף תשע נקדות משלו. הפועל תל אביב הצליחה לחזור משחק והקטינה את ההפרש לנקודה אחת בלבד, אבל באר שבע פתחה בריצת 0:8 שנמשך עד סוף הרבע שהסתיים ב-20:29 לטובת הפועל באר שבע.



רבע שני
אחרי מופע שלשות ברבע הראשון, הפועל באר שבע המשכיה כך גם ברבע השני. למרות ריצה טובה של הפועל תל אביב שהורידה את ההפרש לחמש בזכות שש נקודות של אלאדה אמינו תוך דקה של משחק, העולה החדשה התעשתה והגיבה עם ארבע שלשות ועלתה ליתרון שיא של 15 נקודות, ובסיום המחצית התוצאה הייתה 39:52 לטובת הפועל באר שבע.



טראוויס ווריק. מוביל את קלעי הפועל באר שבע במחצית הראשונה (דני מרון)


רבע שלישי
לתחילת המחצית השנייה הגיעה רק קבוצה אחת על הפרקט, הפועל באר שבע פתחה בריצה של 0:12, רשמה את השלשה ה-15 במשחק ועלתה ליתרון שיא של 26 נקודות, הפועל ת"א הצליחה לצמצם מעט את ההפרש שהסתיים בתוצאה 59:81 גדול לזכות הפועל באר שבע.



רבע רביעי
למרות שהמשחק כבר היה גמור, הפועל באר שבע לא התכוונה בשום אופן להוריד הילוך, הקבוצה הביתיים קלעה שלוש שלשות נוספות וקלעה לא פחות מ-18 פעמים מעבר לקשת ב-56%, חצתה את רף ה-100 נקודות ורשמה את הניצחון הגדול בתולדותיה כשהיא הביסה 73:105 את הפועל תל אביב המפורקת.



סמאג' כריסטון וטיילור ברון המצטיינים במשחק (דני מרון)


קלעו להפועל באר שבע: טיילור ברון 24, סמאג' כריסטון 21, טראוויס ווריק 20, ג'ורדן סווינג 17, ג'אקים דונלדסון 12, חנן קולמן 7, אוהד כהן 2, רם אליאספור 2.


קלעו להפועל תל אביב: דאלאס מור 17, תומר גינת 15, אלאדה אמינו 12, ג'מאל שולר 11, ג'ונתן הולמס 8, רפי מנקו 4, ים מדר 4, סטו דגלאס 2.


עירוני נהריה – בני הרצליה 93:77
בני הרצליה השיגה ניצחון ראשון העונה בליגת ווינר סל אחרי ניצחון גדול על עירוני נהריה. הנרי אמנם הצטיין במדי נהריה עם 33 נקודות ושמונה שלא הספיקו לקבוצתו של מיקי גורקה.


בני הרצליה פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון דו ספרתי במחצית, ברבע השלישי האורחים הגבירו קצב וסיימו את הרבע השלישי ביתרון 63:70. ברבע האחרון הרצליה הצליחה לשמור על הפער שהסתיים 77:93 שמספק ניצחון ראשון גאשפר פוטוצ'ניק בליגת העל.


קלעו לעירוני נהריה: מייק הנרי 33, ג'סטין אדוארדס 12, איגור נסטרנקו 12, טרי אלן 7, נאנה פולנד 6, יפתח זיו 5, דגן יבזורי 2.


קלעו לבני הרצליה: ג'ף אדריאן 20, אור לאומי 16, כרם משעור 14, ג'יימס רובינסון 12, מייקל דיקסון 10, הילטון ארמסטרונג 8, סם סינגר 5, עמית ביר כץ 4, בוגדן בליזניוק 4.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי