איגוד הכדורסל הטיל קנס של 8,000 ש"ח על לנזל סמית'

לנזל סמית'
לנזל סמית' | דני מרון

הגארד האמריקאי של הפועל אילת התפרץ על השופט עמית בלק בסיום "משחק ההחלקות" בו הפסידה קבוצתו למכבי תל אביב 93:70 ונקנס, בנוסף לקנס דומה והרחקה ממשחק על תנאי. הקבוצה של שרון דרוקר עדיין מחפשת ניצחון

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

הפועל אילת לא פתחה את העונה בצורה מוצלחת, עם שני הפסדים להפועל תל אביב ומכבי תל אביב, וכעת ניצבת בפני חדשות רעות נוספות: איגוד הכדורסל הודיע היום (חמישי) כי החליט לקנוס את לנזל סמית' ב-8,000 ש"ח בפועל ועוד 8,000 ש"ח והרחקה ממשחק אחד על תנאי. זאת בעקבות תקרית בסיום המשחק בשבת האחרונה.

האירוע קרה לאחר ההפסד למכבי תל אביב, במשחק שכזכור הופסק ל-45 דקות בשל מדבקות שגרמו לשחקנים להחליק, ועם או בלי קשר למבוכה ההיא הצהובים הביסו את הקבוצה הדרומית 70:83. סמית', שטבעי שהיה עצבני לאחר ההפסד, יצא כלפי שופט המשחק עמית בלק ובשל כך עמד לדין משמעתי באיגוד הכדורסל. האיגוד החליט על עונש קל יחסית ואזהרה כלפי הגארד האמריקאי.

הפועל אילת תצא בשבת למשחק חוץ קשה אצל הפועל חולון, שחוזרת עצבנית לאחר הפסד מתסכל באיטליה. הקבוצה של דרוקר, שערכה מסע רכש נרחב הקיץ, חייבת להשיג ניצחון ראשון בקרוב אם היא לא רוצה להתדרדר למשבר מיד בפתיחת הליגה, והפסד לחולון רק יגרום לעצבים נוספים בקרב השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי