מעל הליגה: חולון ראשונה לאחר קאמבק ו-70:72 על הפועל ב"ש

דקוואן ג'ונס
דקוואן ג'ונס | דני מרון

הסגולים כבר היו בפיגור דו ספרתי אך חזרו בגדול בדרך לניצחון השלישי ברציפות, שהעלה אותם זמנית לפסגה. שחקניו של דן שמיר אותתו על כוונותיהם בצמרת במשחק החוץ מול העולה החדשה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
 הפועל חולון שפתחה את העונה עם הפסד מפתיע בנהריה,  מוכיחה שגם השנה פניה לצמרת הגבוהה. מחזיקת הגביע התגברה היום (שישי) בצהריים על חסרונם של קאליף ווייאט ושון ג'ונס הפצועים, יצאה מפיגור דו-ספרתי במחצית ועם המון אופי הנחילה להפועל באר שבע/בני שמעון הפסד ראשון העונה בהיכל הקונכיה, 70:72. הניצחון השלישי ברציפות של הסגולים העלה אותם למקום הראשון בטבלה, לפחות באופן זמני.


באר שבע פתחה עם כריסטון, קולמן, ווריק, ברון ודונאלדסון, חולון עם וולדן, הרוש, שמחון, דקוואן ג'ונס וקליין. דונאלדסון עלה נחוש להחזיר לקבוצתו על ההחטאה הדרמטית בסיום המחזור שעבר וקלע שני סלים מהירים, קליין שפתח כסנטר בצד השני הגיב עם 5 רצופות משלו, 4:5. סל של הרוש ואסיסט שלו למהלך 3 נקודות של קליין החם שמרו על היתרון הסגול, אבל שלשה של קולמן וחדירות מוצלחות של ברון הפכו ל-11:15. באר שבע תרגמה את יתרון הגובה לריבאונדים רבים בהתקפה וקולמן המצוין הגיע ל-9 נקודות, אבל האדומים הרבו להחטיא מעבר לקשת וסלים של וולדן והרוש הפכו ל-18:20. כריסטון דאג להשוות ל-22:22 עם שני הסלים הראשונים שלו.


כריסטון המשיך את המומנטום גם ברבע השני, וולדן שמר את חולון קרובה אבל ווריק וגרשון שיפרו את אחוזי הקליעה של האדומים מעבר לקשת ומהלך סל ופאול של כריסטון פתח לראשונה פער דו-ספרתי, 29:39. הרוש נפגע בידו וכריסטון הלוהט הגיע כבר ל-13 נקודות, ופעולות טובות של וולדן וקליין המצוינים צימקו ל-41:34. דונאלדסון החזיר לדו-ספרתי, פניני עשה סוף לרצף של 7 החטאות קבוצתיות מעבר לקשת אבל כריסטון חתם רבע גדול שלו (13 נקודות) בשלשה שהגדילה ל-37:47.



וולדן מול כריסטון (דני מרון)


הרוש חזר מצוין מהפסקת המחצית וביחד עם ג'ונס שקלע 5 רצופות צימק לשלוש, כריסטון בשלשה הכפיל, 48:54. ווריק ירד לנוח עם 4 עבירות, וולדן והרוש השיגו סלים קלים בצבע והדר לקח פסק זמן כשהיתרון 53:54 בלבד. סווינג קלע סל בכורה, ג'ונס כבר הצליח להשוות אחרי אסיסט של קליין אבל סווינג צלף גם מבחוץ, 56:59. אליאס-פור הצטרף גם הוא לרשימת הקלעים, וולדן הוריד ל-61:60 בלבד אחרי 30 דקות.


וולדן נתן לחולון יתרון ראשון מאז הרבע הראשון, קולמן הפך בשלשה ו-וולדן החם השווה, 64:64. סווינג שבר שוויון בקליעה קשה בתנועה מעבר לקשת, ווריק סובב את הקרסול וירד לספסל, פניני קטע רצף החטאות ארוך מעבר לקשת והשווה ל-67:67. קליין שבר שיא קריירה והחזיר את ההולכה, כריסטון מיד השווה אבל אטקינס קבע 69:71. ברון קלע 1 מ-2 מהקו עם דקה לסיום, הרוש איבד, ווריק החטיא שלשה קשה וקליעת עונשין בודדת של וולדן הגדילה ל-70:72, 12 שניות לבאזר. באר שבע קיבלה הזדמנות לנצח, אבל כריסטון החטיא, דונאלדסון מסר את הריבאונד לשום מקום וחולון חגגה עלייה זמנית לפסגה, 70:72 בסיום.



קליין עולה לסל מול דונאלדסון (דני מרון)


קלעו להפועל חולון: קורי וולדן 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, טי ג'יי קליין 17 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים, שלומי הרוש ודקוואן ג'ונס 10 כ"א, דריון אטקינס 9, גיא פניני 6.


קלעו להפועל באר שבע: סמאג' כריסטון 24, חנן קולמן 12 ו-7 ריבאונדים, ג'אקים דונלדסון 10 ו-13 ריבאונדים, טיילור ברון וג'ורדן סווינג 8 כ"א, עמית גרשון וטראוויס ווריק 3 כ"א, רם אליאספור 2.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי