שבת בליגת העל: ירושלים אצל גלבוע/גליל, נס ציונה בנהריה

ליאור אליהו
ליאור אליהו | דני מרון

שחקניו של עודד קטש יוצאים למשחק חוץ קשה בגן נר, כשג'ייקובן בראון הפצוע בספק, כמו גם יוגב אוחיון. המארחת מעודדת מהמשחק הנהדר בדרייב אין, רוצה לחבר שני ניצחונות. הכתומים ישחקו בעין שרה

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגת העל יימשך בשבת עם שני משחקים. הפועל ירושלים תצא למשחק חוץ קשה בגן נר מול הפועל גלבוע/גליל ועירוני נס ציונה, תתארח בעין שרה אצל עירוני נהריה.


הפועל גלבוע/גליל – הפועל ירושלים (20:30)
הקבוצה מגן נר שחזרה בתחילת השבוע מהדרייב אין עם ניצחון גדול על הפועל תל אביב, בעיקר מקווה להמשיך במומנטום ולהפתיע בבית את הפועל ירושלים. הקבוצה מהבירה רשמה ביום רביעי את ההפסד הראשון שלה העונה, כשנוצחה באנטוורפן במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.


הירושלמים ספגו מכה נוספת כשג'ייקובן בראון נפצע במפשעה, ובדיקה שערך עם חזרת הקבוצה ארצה גילתה שהשחקן סובל ממתיחה והוא בספק להתמודדות, כמו גם יוגב אוחיון שסובל מפציעה בקרסולו. לקבוצה של עודד קטש מצפה שבוע לא פשוט, כשמלבד המשחק בגן נר היא תפגוש גם את פואנלברדה הספרדית.



ג'ייקובן בראון. בספק למשחק (דני מרון)


מאז שובה לליגת ווינר סל לפני שנתיים, הפועל גלבוע/גליל גברה על הפועל ירושלים בארבעה מששת משחקי העונה הרגילה ביניהן, כולל שני ניצחונות בית דרמטיים בגן נר.


עירוני נהריה – עירוני נס ציונה (20:10)
הסגולים פתחו את העונה עם ניצחון ביתי מפתיע על הפועל חולון, אך מאז הקבוצה של מיקי גורקה לא מתפקדת, ורשמה הפסדים לבני הרצליה בבית ולמכבי ראשון לציון בחוץ. במועדון הצפוני יודעים שהמשחק מול נס ציונה חשוב מאוד להמשך הדרך, אם ברצונם להימנע ממאבקי התחתית לאורך העונה. עדיין לא ברור אם גורקה ישתף את דגן יבזורי, שעלה על הפרקט רק באחד משלושת מחזורי הפתיחה.



דקוואן קוק. יחסר לקבוצתו (FIBA)


ואצל האורחת, אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות חזרה עירוני נס ציונה לנצח כשגברה באמצע השבוע על דן בוש ההולנדית במסגרת היורופקאפ, והיא בתמונת העלייה לשלב הבתים של המפעל. הכתומים יגיעו לעין שרה ללא דקוואן קוק, שנפצע בליגה בתחילת השבוע נגד הפועל ירושלים. המשחק יפגיש את האחים סולומון: אור מנהריה ויניב מנס ציונה. שניהם החלו את הקריירה בליגת ווינר סל במדי מכבי ראשל"צ והמשיכו אותה בעירוני נס ציונה. כמו כן, שניהם עברו בנבחרות הצעירות ושיחקו בליגה הלאומית במדי הפועל באר שבע.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי