תומר גינת: "היה מביך, נראה כאילו זלזלנו באוהדים"

דני פרנקו, תומר גינת
דני פרנקו, תומר גינת | עדי אבישי

הפועל תל אביב התפרקה בדרבי הראשון של העונה 89:57, דני פרנקו הוסיף: "הרבה מאוד אנשים ניסו, אבל זה לא נראה טוב ולא מכבד אותנו". ספאחיה אישר שמכבי ת"א צפויה להתחזק ברכז, אך טען: "אנחנו לא ממהרים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד בדרבי 57:89 למכבי תל-אביב, ירדו שחקני הפועל תל אביב אל חדר ההלבשה בהבעת פנים עגומה, על אף העידוד הבלתי פוסק מהקהל האדום שהגיע לתמוך.


תומר גינת
הגיע אל עמדת הראיונות כשהוא לובש על פניו הבעה רצינית ואמר: "זה לא משנה כמה שחקנים טובים ומוכשרים, אנחנו לא יכולים להיראות ככה. זה לא נראה טוב לבוא לדרבי הראשון של העונה עם 2:13 להם. זה מביך ולא מגיע לקהל שלנו, נראה כאילו אנחנו מזלזלים באוהדים. זה לא נראה כמו משחק כדורסל ונצטרך למצוא תשובות מהר מאוד. אנחנו צריכים לקחת את הימים עד המשחק מול חולון ולהרים את עצמנו".

גם מאמן הפועל ת"א, דני פרנקו, היה באותה הגישה: "אנחנו לא קבוצה מספיק טובה כרגע. נצטרך למצוא את הדרכים. השחקנים ישבו בחדר ההלבשה בינם לבין עצמם והם מבינים. כרגע זה רחוק מאוד מלהספיק ולא נראה על המגרש כמו שאני רוצה. אף אחד לא מגיע לאולם הזה במחשבה שהולכים לטייל, כי אתה יודע שאתה משחק מול יריב ברמה טובה. מה שמטריד אותי כרגע שהוא שהרבה מאוד אנשים ניסו, אבל זה לא נראה טוב ולא מכבד אותנו: את המועדון, השחקנים, אותי. הרוח של הפועל תל אביב חסרה. ככה אנחנו לא צריכים להיראות".


גינת נצמד ללוי. "זה מביך ולא מגיע לקהל שלנו" (עדי אבישי)

מנגד, במכבי תל אביב היו מרוצים מאוד מהניצחון. האוהדים הצהובים עודדו עד השניות האחרונות והוסיפו את שירת "יאללה הביתה" המפורסמת עם שריקת הסיום. המאמן נבן ספאחיה התייחס לכך: "אני יודע כמה חשוב הדרבי עבור האוהדים ושיחקנו בשבילם. היום שיחקנו בריכוז רב, כל הכבוד לשחקנים על המאמץ ועל הצורה בה שיחקו. ג'וני דיברתולומיאו נתן הופעה נהדרת, עבורי הוא קומבו וכשהוא משחק כרכז אתה מאבד אותו כקלעי שהוא מצטיין בזה. דיאנדרה קיין נתן שני משחקים רצופים ברמה גבוהה".


ספאחיה החמיא לקיין, נמרוד לוי היה המצטיין(עדי אבישי)

על הפציעות של שחקני המפתח הוסיף המאמן: "אנחנו מחכים לשני הגארדים שלנו בכל יום ועדיין מחפשים רכז חדש. זה קשה בתקופה הזו של השוק. אנחנו לא ממהרים רק כדי להביא שחקן כי צריך להביא מישהו שיתאים גם לכימיה הקבוצתית".

ספאחיה נראה מחויך כשנשאל על נמרוד לוי, שבסופו של דבר גם נבחר לשחקן המצטיין: "אני אוהב את העובדה שנמרוד עובד קשה ויודע את התפקיד שלו על המגרש. הוא ימשיך לקבל קרדיט".

לוי עצמו לא הרבה במילים כשחתם את ההופעה המוצלחת שלו עם 13 נקודות ב15 הדקות שקיבל בדרבי הראשון מאז חזרתו לעיר: "כמובן שלכולנו היה מאוד חשוב לנצח בדרבי והתכוננו אליו. אני רוצה לעזור לקבוצה בכל משחק ואמשיך לעבוד קשה. חזרתי מפציעה וזה משהו שלוקח זמן, גם ספאחיה אמר לי את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי