בשני: מכבי ת"א תתארח בגלבוע ללא ווילבקין ובלאק

טאריק בלאק
טאריק בלאק | אודי ציטיאט

שני השחקנים מתאמנים, אך יקבלו מנוחה מהמשחק בצפון כדי שיהיו כשירים למפגש מול ריאל מדריד ביורוליג. עוד בנעילת המחזור החמישי בליגה: מכבי ראשל"צ תארח את הפועל אילת

(גודל טקסט)

שני משחקים יסיימו מחר (שני) את המחזור החמישי בליגת ווינר, כשבמרכזי מביניהם גלבוע גליל תארח את מכבי תל אביב (20:00) וזמן קצר לאחר מכן הפועל אילת תגיע למרכז למפגש מול מכבי ראשון לציון (20:15).

הפועל גלבוע גליל (1:3) – מכבי תל אביב (0:4)
מכבי תל אביב אומנם מחזיקה במאזן מושלם בליגה, אבל זה פחות או יותר הדבר המושלם היחיד בקבוצה כרגע. ביום חמישי היא הובסה בברצלונה ומחר תשחק באחד המגרשים הביתיים בליגה, גן נר של גלבוע גליל, כשהראש שלה כבר במשחק מול אלופת אירופה ריאל מדריד בהיכל. מחר לא ישחקו בוודאות סקוטי ווילבקין, טאריק בלאק והרכש החדש רמון סשינס שעדיין לא נמצא עם הקבוצה. השניים הראשונים אומנם מתאמנים אך במועדון לא רוצים לסכנם על מנת שישחקו מול הספרדים בחמישי.

הקבוצה של אריאל בית הלחמי מחזיקה בשלושה ניצחונות רצופים ומעוניינת מאוד להידבק לצמרת ולהוכיח מדוע דיברו עליה ערב פתיחת העונה כאחת שיכולה להפתיע את כולם. בשני המחזורים האחרונים המצטיין השבועי של הליגה הגיע מהסגל של בית הלחמי ובקבוצה מקווים שכך יקרה גם השבוע.


ווילבקין. נראהחלוד בברצלונה ויזכה למנוחה (אודי ציטיאט)

מכבי ראשון לציון (2:2) – הפועל אילת (3:1)
הקבוצה של צביקה שרף, שפתחה את הליגה עם שני הפסדים, אך התאוששה מאז עם שני ניצחונות, תארח בבית מכבי את אחת משתי הקבוצות החלשות בליגה, הפועל אילת, במדיה יערוך הופעת בכורה הסנטר סולימאן בריימו שהגיע לקבוצה במהלך השבוע שעבר. הקבוצה של שרון דרוקר אומנם ניצחה בשבוע שעבר את מכבי אשדוד המתפוררת, אך עשתה זאת רק בזכות התעלות של אלייז'ה בראיינט וכרגע הקבוצה כולה תלויה בו. אם אילת תרצה להישאר בליגה היא חייבת לפתח משחק קבוצתי ושוטף יותר.

בשני המשחקים האחרונים חזרה מכבי ראשל"צ להזכיר את היכולת שהביאה לה את גביע ווינר בטורניר קדם העונה והיא רוצה לעלות לראשונה העונה למאזן חיובי. צביקה שרף מעוניין שמרקיז רייט ימשיך להפגין יכולת גבוהה אחרי שבמשחק הקודם קלע את שיא הנקודות שלו לעונה והיה מרחק נשני ריבאונדים מדאבל דאבל מרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי