קטש לראשות העיר: ירושלים הביסה 53:92 את נהריה

הפועל ירושלים
הפועל ירושלים | דני מרון

האדומים התפוצצו על מיקי גורקה וחבורתו עם משחק התקפי והגנתי מושלם, כשהם נעזרים ביום קליעות רע של האורחים ובשיתוף פעולה של בלאט, טימור ותומאס. מוקדם יותר: מכבי אשדוד ניצחה 70:82 בנס ציונה

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגת העל בכדורסל נמשך היום (ראשון) עם ניצחון ענק של הפועל ירושלים בבית 53:92 על עירוני נהריה. קודם לכן, מכבי אשדוד גברה 70:82 על נס ציונה בקרב התחתית.

עירוני נס ציונה – מכבי אשדוד 82:70
ספנסר וייס היה הכוכב הערב. לא הרבה פעמים זכה הגארד היהודי-אמריקאי לשמוע את המילים הללו אבל היום הוא הוביל את האורחת עם 20 נקודות (שיא קריירה) לניצחון חוץ חשוב במושבה ששיפר במעט המאזן השלילי של בראד גרינברג.

המחצית הראשונה עוד היתה צמודה, ואשדוד סיימה את הרבעים ביתרון 15:16 ו-39:41 בהתאמה, אבל בשנייה החלו האורחים לברוח ולוייס הצטרפו ווינסטון שפרד, ליס שושי, לנדון מילבורן ופול סטול שכל אחד מהם סיים עם שתי ספרות במאזן הקליעות (סטול הוסיף גם 11 אסיסטים) כדי לחסיים את הרבע השלישי ב-56:62 ולברוח בעשר הדקות האחרונות ל-70:82 משכנע. נס ציונה נותרה עם ניצחון בודד בליגה העונה, וביום רביעי תארח את סראטוב בליגת האלופות. אשדוד תארח במחזור הבא את הפועל ירושלים האימתנית ותקווה לא לסיים כמו נהריה.

תמיר בלאט. היה מהמובילים של ההתפוצצות הירושלמית (דני מרון)
תמיר בלאט. היה מהמובילים של ההתפוצצות הירושלמית (דני מרון)

הפועל ירושלים – עירוני נהריה 53:92
וואו. לא ברור אם זו היכולת המצוינת מצד השחקנים של עודד קטש או פשוט מה שנראה כמו חוסר רצון לשחק כדורסל מצד אלה של ריקי גורקה, אבל משחק כדורסל חד צדדי כמו שהיה הערב בארנה לא נראה כבר הרבה זמן. הרבע הראשון עוד היה נורמלי, איכשהו, כשבמצב של 2:11 נהריה ניצלה עצירה בשל תקלה בשעונים כדי לצמצם מעט וסיימה אותו "רק" בפיגור 21:14, אבל מהרבע השני ואילך האדומים לא עצרו. בלאט ותומאס, בעזרת צ'וברצ'יץ' ויום קליעות נוראי של האורחת, הורידו את הקבוצות להפסקה במצב של 24:45 לירושלים.

הרבע השלישי היה עוד מאותו סיפור. בלאט, פלדין ובר טימור התעללו באורחים המסכנים ועלו ליותר מ-30 הפרש, 30:63. קטש שיתף יותר ויותר שחקנים וגם הם תרמו לחגיגה ולסיום הרבע ב-34:73. ברבע הרביעי, שהיה לפרוטוקול בלבד, היה נראה שירושלים הורידה הילוך לקראת הסיום ונתנה לנהריה לצמק מעט, עד לדקות האחרונות אז תומאס וליאור אליהו שהצטרף למסיבה באיחור קלעו שלשות גדולות וקבעו הפרש מפלצתי של 39 בסיום, 53:92.

קלעים
להפועל ירושלים: בר טימור 14, תמיר בלאט 13, כריס ג'ונסון וג'יימס פלדין 12 כ"א, טיישון תומאס 10 (גם 9 ריב'), יוגב אוחיון 8, ג'וש אואנס 6, דשון באטלר ואלכס צ'וברוביץ' 5 כ"א, ליאור אליהו 4, עידן רג'ואן 3.

ג'וש אואנס. ניצחון שני ברצף ב-30 נק' או יותר לקטש (דני מרון)
ג'וש אואנס. ניצחון שני ברצף ב-30 נק' או יותר לקטש (דני מרון)

לעירוני נהריה: טרי אלן 14, נאנה פולאנד וג'סטין אדוארדס 9 כ"א, מייק הנרי 7 (גם 9 ריב'), איגור נסטרנקו 6, רום גפן ויפתח זיו 4 כ"א. גם שותפו: דגן יבזורי, ניב משגב, יניר בנימין, אור סולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי