נמרוד לוי ובלאק לא ישחקו מול ריאל, סשנס ישתלב

נמרוד לוי
נמרוד לוי | מכבי תל אביב

הפורוורד סובב את הקרסול בהפסד הראשון העונה של מכבי תל אביב לגלבוע/גליל, גם בלאק ייעדר מול הבלאנקוס. הרכש החדש יהיה זמין לספאחיה, שרוצה להימנע מהפסד ביתי מול אלופת אירופה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ספגה אתמול (שני) בגן נר הפסד ליגה ראשון העונה, 98:94 להפועל גלבוע/גליל, אך למרות האכזבה הברורה בקבוצה מנסים לשמור על אופטימיות לקראת המשך השבוע שיכול להפוך לסיוט: ריאל מדריד, אלופת אירופה, מגיעה להיכל ביום חמישי ובמוצ"ש ישחקו הצהובים מול הפועל חולון.

שני היחידים שתיפקדו אתמול הם ג'וני אובראיינט שקלע 31 נקודות והוריד 11 ריבאונדים, ויובל זוסמן שקבע שיא קריירה של 19 נקודות. אל רשימת הפצועים שכוללת את ג'רמי פארגו, סקוטי ווילבקין וטאריק בלאק הצטרף במהלך המשחק גם נמרוד לוי, שסובב את הקרסול. למזלו של נבן ספאחיה, החל ממשחק היורוליג הקרוב יעמוד לרשותו הרכש החדש רמון סשנס. הצהובים הודיעו שבלאק ייעדר בוודאות ויהיה כשיר למשחק הבא בגראן קנאריה.

אין ספק שלמרות שהאפשרות לפטר את ספאחיה לא נמצאת במחשבות של ראשי הקבוצה, המאמן נמצא בלחץ. במהלך המשחק הוא גער לא פעם בקפטן ג'ון דיברתולומיאו, הגיב מעט באיחור למצב במשחק וגם הוא יודע שאחרי שקיבל מראשי הקבוצה את כל הכלים, ירידה למאזן 5:1 במפעל האירופי יכולה לגרום להנהלה למחשבות נוספות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי