חמישי בליגת ווינר: הפועל ת"א נגד בני הרצליה במפגש תחתית

דני פרנקו, תומר גינת
דני פרנקו, תומר גינת | עדי אבישי

שתי האחרונות בטבלה, יפתחו את המחזור השישי בהתמודדות מכריעה בהיכל שלמה. הרכש החדש של האדומים, הגארד ג'רל מקניל ינחת ביום המשחק אך לא ייקח בו חלק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

המחזור השישי של ליגת ווינר סל יפתח מחר (חמישי) עם משחק התחתית בין הפועל תל אביב לבני הרצליה שנמצאות במאזן זהה של 4:1.

בני הרצליה ניצחה רק אחד מארבעת משחקי החוץ שלה נגד הפועל ת"א בהיכל קבוצת שלמה: 90:98 בסיבוב השני אשתקד, במשחק בו הובילה מהפתיחה בזכות 34 נקודות ברבע הראשון ו-59 נקודות במחצית. בביקורה הראשון באולם, בפברואר 2016, היא איבדה יתרון 21 והפסידה 90:89 מסל ניצחון של רביב לימונד בתום ההארכה.

בני הרצליה מנצחת את הרבע הראשון ב-4.6 נקודות בממוצע – הנתון השני בטיבו בליגה אחרי הפועל ירושלים. הכחולים-לבנים מהשרון יורדים עד כה להפסקה ביתרון ממוצע של 5.0 נקודות, אבל מפסידים את המחציות השניות ב-8.4 נקודות. הקבוצה הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים – בשניים מהם היא ירדה למחצית ביתרון דו-ספרתי ובכולם היא הובילה בלפחות שש הפרש במהלך הרבע השלישי.


מלך הסלים הישראלי. כרם משעור (ערן לוף)

כרם משעור, שלא ירד מדו-ספרתי באף משחק עד כה, השתווה במחזור שעבר לג'ון דיברתולומיאו בראש טבלת מלך הסלים הישראלי עם 15.0 נקודות למשחק. הפורוורד לקח לפחות ארבעה ריבאונדים בהתקפה בשלושה מחמשת המחזורים הראשונים והוא מדורג חמישי בליגה בקטגוריה הזו עם 2.8 למשחק – לעומת 2.2 ריבאונדים בהגנה בממוצע. בשלושת משחקיו מול האדומים במדי הרצליה לפני שנתיים הוא רשם 15.3 נקודות ו-11.0 ריבאונדים בממוצע.

מנגד, הפועל ת"א עומדת על רצף של ארבעה הפסדי ליגה לראשונה מאז הסיבוב השלישי של עונת 16/17 ובמחזור שעבר היא ירדה למקום האחרון בטבלה. במשחקה האחרון בהיכל קבוצת שלמה היא הפסידה לראשונה אחרי 10 ניצחונות בית רצופים מאז העונה שעברה, 86:76 לגלבוע/גליל. שחקן הרכש החדש של האדומים ג'רל מקניל ינחת ביום המשחק אך לא ייקח בו חלק.

רביב לימונד הצטיין במחזור שעבר עם 14 נקודות ו-10 אסיסטים – הדאבל-דאבל הראשון שלו בליגה מאז מאי 2016, אז קלע 19 נקודות ומסר 12 אסיסטים בהפסד בית דרמטי להפועל ירושלים. בשני משחקיו הקודמים העונה הוא מסר 5 אסיסטים במצטבר. קפטן האדומים זקוק ל-9 נקודות כדי לעבור את גדעון רייס (3,854 נקודות בקריירה) בדרך למקום ה-42 בקלעי כל הזמנים.


יוביל את הפועל תל אביב לניצחון? רביד לימונד (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי