האם מכבי תל אביב תתאושש דווקא נגד הפועל חולון?

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

המשחק המרכזי של המחזור השישי בליגת ווינר סל יפגיש את האלופה עם סגניתה, אחרי ששתיהן הובסו באירופה. בלאק לא בסגל, סקוטי ווילבקין בפנים. קאליף וואייט, וטי ג'יי קליין חזרו להתאמן ויעמדו לרשותו של דן שמיר

(גודל טקסט)

אם לא די למכבי תל אביב בבעיות שאופפות אותה, מחר (שבת, 20:30) היא תפגוש את הפועל חולון שאומנם מגיעה גם היא אחרי תבוסה בליגת האלופות לטנריפה, אבל עד כה נראית מחוברת וטובה יותר מהצהובים. שתי הקבוצה מחזיקות במאזן 1-4 בליגה והמנצחת תעפיל לפסגה ליממה.

מכבי תל אביב הובסה ביום חמישי מול ריאל מדריד במשחק בו ההפרש טיפס כבר ל-30 נקודות לטובת הספרדים. נבן ספאחיה שנראה לחוץ מאוד כבר במשחק הליגה הקודם מול גלבוע גליל יודע שהפסד ליגה נוסף יכול לגרום להנהלה לחשוב שוב על המשך העסקתו, רגע לפני היציאה לאיים הקנריים למשחק מול גראן קנריה. טאריק בלאק הפצוע לא נרשם למשחק, ג'רמי פארגו כמובן עדיין בטיפולים בארצות הברית, סקוטי ווילבקין נרשם אבל לא יקבל דקות רבות ובקבוצה מקווים שזה המשחק שבו רמון סשנס יתחבר לקבוצה.

מנגד, הפועל חולון הובסה גם היא השבוע, במסגרת ליגת האלופות מול טנריפה, אבל היא מחזיקה במאזן חיובי באירופה 2-3. השחקנים החשובים ביותר של הקבוצה, קאליף וואייט, והפורוורד טי ג'יי קליין חזרו להתאמן עם הקבוצה ויהיו בסגל, אך ככל הנראה לא יקבלו הרבה דקות על מנת לשמור את השניים למשחק ביום שלישי מול טלקום בון בליגת האלופות, במה שנחשב מבחינת הצוות המקצועי למשחק החשוב ביותר של הקבוצה עד כה במפעל.


קאליף וואייט. יחזור לסגל של הפועל חולון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי