איגוד הכדורסל: להימנע מהפסד טכני לאשדוד על הסל השבור

הסל באשדוד
הסל באשדוד | אודי ציטיאט

סעיף "תקן לאולמות" קובע: "כל קבוצת בליגה חייבת להחזיק ברשותה שתי מערכות סלים (לוח וטבעת) ולהיות מסוגלת להחליף סל שנשבר בזמן סביר של 30 דקות"

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

התובע של איגוד הכדורסל החליט להעמיד לדין את מכבי אשדוד על התקרית שבה שבירת אחד הסלים במגרש הובילה לביטול המשחק אתמול (ראשון) נגד הפועל ירושלים. 

התובע, עו"ד טל-אור, מתבסס על סעיף "תקן לאולמות", שקובע בין היתר כי "כל קבוצת בליגה של גברים ונשים חייבת להחזיק ברשותה שתי מערכות סלים (לוח וטבעת) ולהיות מסוגלת להחליף סל שנשבר בזמןן סביר של 30 דקות". 

עם זאת, התובע מבקש מבית הדין המשמעתי לא להטיל על אשדוד עונש של הפסד טכני, כי אם קנסות כספיים בפועל ועל תנאי למשך שנתיים, "בשיעורים גבוהים של עשרות אלפי שקלים".  הסיבות לכך שלא מבוקש הפסד טכני: נסיונות אשדוד לתקן את הסל (שכאמור, לא צלחו) ועברה המשמעתי הנקי של הקבוצה. 

מכבי אשדוד הייתה אמורה לארח הערב את הפועל ירושלים במסגרת המחזור השישי של ליגת העל, אך המשחק נדחה לאחר שבמהלך החימום תמיר בלאט הטביע, טבעת הסל השתחררה ונשברה. באשדוד ניסו לתקן את הנזק אך ללא הצלחה. נבדקה האפשרות להשתמש בסל חלופי תלוי, אך פתרון זה נמצא לא בטיחותי לשימוש בליגת העל. המשחק בוטל עקב חשש לבריאות השחקנים. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי