בשל הירי הבלתי פוסק לדרום: נדחה המשחק בין באר שבע לראשון לציון

אוהדי הפועל באר שבע בכדורסל
אוהדי הפועל באר שבע בכדורסל | דני מרון

עשרות רקטות נורו מאז שעות אחר הצהריים ליישובי הדרום. התושבים הונחו להימצא באזור מרחב מוגן ופיקוד העורף הודיע שמשחק הליגה בכדורסל לא ייערך הערב. גם משחק הכדוריד בין מ.כ ב"ש לרמה"ש נדחה

(גודל טקסט)
לאור הנחיות פיקוד העורף מהדקות האחרונות, (שני, 18:00), החליטה מנהלת ליגת העל בכדורסל לדחות את המשחק בין הפועל באר שבע/בני שמעון למכבי ראשון לציון שאמור היה להיערך בבאר שבע במסגרת המחזור השישי בליגת העל. פיקוד העורף הינחה את תושבי באר שבע להימצא ליד מרחבים מוגנים. 


בהודעה נאמר כי על דחיית המשחק הוחלט מתוך דאגה לביטחונם של הצופים, השחקנים ושאר הגורמים המעורבים במשחק. "מנהלת הליגה מחזקת את תושבי הדרום ואת חיילי צה"ל. מועד חדש לקיום המשחק יימסר בקרוב", לשון ההודעה.


איגוד הכדורסל הודיע גם הוא כי נדחו שישה משחקים שאמורים היו להיערך הערב באזור הדרום וזאת על פי הנחיות פיקוד העורף, בהם משחק גביע המדינה לנוער בין אשקלון לגליל עליון. מחר תתקיים הערכת מצב מחודשת גם לגבי משחק הליגה הלאומית בין אשקלון למכבי קריית מוצקין.


במקביל, המשחק שתוכנן להיערך הערב בין א.ס רמת השרון לבין מ.כ באר שבע (משחק מוקדם מהמחזור ה-7 בליגה ווינר בכדוריד) – נדחה, בעקבות המצב הביטחוני בדרום.

הקבוצה הבאר שבעית התקשתה לגייס את כל שחקניה למשחק, חלקם חיילים שהונחו להישאר בבסיסים, חלקם שמתגוררים בישובים שאליהם נורו אחה"צ טילים, ובקשת הקבוצה נענתה באופן מיידי ע"י איגוד הכדוריד. "ליבנו עם תושבי הדרום, ומאחלים ערב בטוח ושקט עד כמה שניתן", נאמר בהודעת האיגוד. 


לאור הנחיות פיקוד העורף מהדקות האחרונות, החליטה המנהלת לדחות את המשחק בין הפועל באר שבע/בני שמעון למכבי ראשון לציון מתוך דאגה לבטחונם של הצופים, השחקנים ושאר הגורמים המעורבים במשחק.
מנהלת הליגה מחזקת את תושבי הדרום ואת חיילי צה"ל. מועד חדש לקיום המשחק יימסר בקרוב

— Winner League (@WinnerLeague) November 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי