בדרך לזעזוע? מכבי ת"א בשיחות עם רימאס קורטינאיטיס

ספאחיה
ספאחיה | עדי אבישי

אחד המקורבים למאמן הליטאי, שהיה מועמד להצטרף לצהובים גם בסוף 2016, טוען כי סוכנו כבר במשא ומתן עם האלופה שתפטר את נבן ספאחיה במקרה של הפסד ביום שישי לגראן קנריה

(גודל טקסט)
רעידת אדמה במכבי תל אביב? ויידאס ספוניס, עיתונאי ליטאי הנחשב מקורב למאמן רימאס קורטינאיטיס, טוען כי המאמן בן ה-58 שעזב בסוף העונה הקודמת את ריטאס וילנה ואימן בעבר במשך חמש שנים את חימקי מוסקבה, נמצא בשיחות עם האלופה הישראלית, שתפטר את נבן ספאחיה במקרה של הפסד ביום שישי לגראן קנריה ביורוליג.


בנוסף, לפני שלושה כשבועות המאמן הליטאי קיבל הצעה לאמן את לייטקבליס וביקש זמן מהקבוצה הליטאית זמן לפני שיחליט. האם כבר אז קורטינאיטיס ידע שהוא עשוי לקבל פנייה ממכבי תל אביב?


הפער המרכזי כרגע בין המאמן הליטאי לבין הנהלת הצהובים נמצא בעובדה כי קורטינאיטיס דורש חוזה לעונה וחצי לפחות בעוד במועדון מעוניינים כי יגיע רק עד תום העונה ואז תישקל האפשרות כי ימשיך בהתאם לתוצאות. מעבר למשחק ביום שישי, הצהובים יפגשו ביום שלישי את אנאדולו אפס באיסטנבול ואת פנרבחצ'ה בחמישי בתל אביב. 






כידוע, ספאחיה השיג ניצחון אחד בלבד בשישה משחקים ביורוליג והקבוצה מדורגת במקום ה-13 המאכזב ובנוסף לזה יצר אנטגוניזם בחדר ההלבשה כששיתף את הקפטן ג'ון דיברתולומיאו ברבע הרביעי בלבד בהפסד לריאל מדריד.



בדרך לתל אביב? קורטינאיטיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי