שבת בליגת ווינר: הפועל ירושלים תארח את הפועל אילת

שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים | דני מרון

המועדון הדרומי שניצח את שלושת משחקיו האחרונים ינסה לעלות למאזן חיובי במשחק החוץ הקשה נגד קבוצתו של עודד קטש שגברה בחוץ על באמברג בליגת האלופות. הגארד ג'יימס פלדין לא נרשם

(גודל טקסט)

המחזור השביעי של ליגת ווינר סל ייצא לדרך מחר (שבת) במפגש המרתק בין שתי הקבוצות המלהיבות בליגה: הפועל ירושלים שהשיגה ניצחון חוץ מרשים נגד באמברג בליגת האלופות, תארח בפייס ארנה את עירוני אילת שניצחה את שלושת משחקיה האחרונים והיא רוצה לעלות למאזן חיובי לראשונה העונה. הגארד ג'יימס פלדין לא נרשם לסגל של הפועל ירושלים.

הפועל ירושלים נוצחה רק פעמיים עד כה והיא עומדת על מאזן 1:4 בליגה ומאזן 1:5 בליגת האלופות, כאשר שני ההפסדים נרשמו בחוץ מול אנטוורפן והפועל גלבוע/גליל. האדומים מובילים את בית ג' בליגת האלופות, כשהם מחזיקים בניצחונות חוץ על כל שלוש המדורגות מתחתם: א.א.ק אתונה, פואנלבראדה ובאמברג. ירושלים מדורגת שנייה במפעל בקליעה (88.3 נקודות), אסיסטים (22.0) ומדד (106.7) וראשונה בריבאונדים (44.8).


לא נרשם למשחק נגד הפועל אילת. ג'יימס פלדין (עדי אבישי)

מנגד, הפועל אילת עומדת על רצף הניצחונות השני הכי ארוך כיום בליגה אחרי זה של המוליכה גלבוע/גליל: שלושה. הקבוצה של שרון דרוקר הייתה האחרונה שניצחה העונה, רק במחזור הרביעי, אך מאז היא לא הפסידה שוב. במחזור שעבר היא רשמה שיאי עונה בנקודות (105), אחוזים לשתיים (71.7%), אסיסטים (27), חטיפות (13) ומדד (129). 105 הנקודות שקלעה נגד נס ציונה היו הכי הרבה שלה במשחק ליגה מאז עונת 98/99 ו-72% האחוזים מהקו היוו את הנתון החמישי הכי גבוה בתולדותיה בליגה.

הברומטר של הקבוצה הדרומית במשחק הקרוב יהיה ג'יי.פי טוקוטו. הסמול פורוורד בן ה-25 רשם במחזור שעבר את הדאבל-דאבל השלישי שלו בארבעת משחקיו האחרונים: 16 נקודות ו-10 ריבאונדים. הפורוורד מאוניברסיטת צפון קרוליינה נעצר על 6.0 נקודות, 3.5 ריבאונדים ומדד 3.5 בלבד בשני משחקי פתיחת העונה, אבל מאז הוא רושם ממוצעים נהדרים של 13.3 נקודות, 9.5 ריבאונדים ומדד 21.5. בהפסד לירושלים בגביע ווינר סל הוא מסר שבעה אסיסטים וחטף ארבעה כדורים, אבל קלע רק ארבע נקודות והוריד רק שלושה ריבאונדים.


שרון דרוקר. יפתיע את הפועל ירושלים? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי