אילת דרסה את ירושלים 83:99 והנחילה לה הפסד בית ראשון

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

הקבוצה הדרומית השפילה את חברותו של עודד קטש ורשמה ניצחון רביעי ברציפות שהעלה אותה למאזן חיובי, ג'יי פי טוקוטו (22 נק') ואליז'ה בראיינט (18 נק') הצטיינו בכחול. המארחים ירדו למאזן של 2:4

(גודל טקסט)

המחזור השביעי של ליגת ווינר סל נפתח  הערב (שבת) עם התבוסה 99:83 של הפועל ירושלים להפועל אילת, שהנחילה לקבוצתו של עודד קטש את הפסדה הראשון העונה בבית בכל המסגרות לעיני 5,942 צופים בארנה.

ההתמודדות הייתה שקולה לאורך כמעט כל המחצית הראשונה, אלא ששלוש דקות לסיום הרבע השני הפועל אילת פתחה בריצת 0:12 שמנשך עד סיום הרבע השני ומאז הפועל ירושלים לא הצליחה לחזור למשחק. למחצית השנייה עלתה רק קבוצה אחת הפועל אילת השתלטה על המשחק והגדילה את ההפרש ליתרון שיא של 22 נקודות ורשמה את אחד המשחקים הגדולים בתולדותיה.

לנזל סמית' היה קרוב לטריפל דאבל אחרי שסיים את המשחק עם 16 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, ג'יי פי טוקוטו ואליז'ה בראיינט הוסיפו 22 נק' ו-18 נק' בהתאמה. אצל המארחים בלט דאשון באטלר עם 19.

הפועל אילת עלתה למאזן חיובי לראשונה העונה אחרי שהשיגה את ניצחונה הרביעי ברציפות, מנגד הפועל ירושלים ירדה מאזן של 2:4.


שחקני הפועל אילת חוגגים (דני מרון)

רבע ראשון
אילת פתחה את המשחק עם שלשה ראשונה של אליז'ה בראיינט, בהמשך הקבוצה הדרומית הייתה טובה יותר ושלוש דקות לסיום הרבע עלתה ליתרון של 11:17 הודות לשש נקודות של ג'יי. פי. טוקוטו. הפועל ירושלים התעשתה וצמצמה את הפיגור לנקודה אחת אחרי חמש נקודות של בר טימור שעלה במקומו של בלאט שביצע שתי עבירות מוקדמות. בהתקפה האחרונה של הרבע בוצעה עבירה על ג'ייבוקן בראון שדייק פעמיים מהקו והוריד את הפועל ירושלים ליתרון 21:22 בסיום הרבע הראשון.

רבע שני
כריס ג'ונסון המשיך את המומנטום בסיום הרבע הראשון עם שלשה, בנוסף לסל בר טימור שקלע שלשה עוד קליעה מדויקת של באטלר ירושלים עלתה ליתרון 26:30. אילת לא וויתרה ושלוש דקות לסיום הרבע פתחה בריצה של 0:12 שהסתיימה על הבאזר. האורחים עלו ליתרון דו ספרתי ותפתח את הרבע השלישי ביתרון 37:47.


בר טימור. המצטיין של הפועל ירושלים בחצי הראשון (דני מרון)

רבע שלישי
המחצית השנייה נפתחה כפי שהסתיימה עם שליטה הקבוצה הדרומית. לנזל סמית קלע שלשה גדולה אחרי קרוסאובר על בראון ויחד עם רבע נפלא של ג'יי פי טוקוטו עלתה אילת ליתרון שיא של 17 נקודות על הפועל ירושלים. בהתקפה האחרונה של הרבע דקות תומאס קלע שלשה משועת על הבאזר שהוריד את ההפרש ל-11 בלבד והרבע הסתיים בתוצאה 65:76 לזכות אילת.

דשון באטלר (דני מרון)

רבע רביעי
הרבע האחרון המשיך בשליטה של הפועל אילת שעלתה ליתרון שיא של 22 נקודות. הפועל ירושלים נראתה חסרת אונים עד הסיום ומשחק הסתיים בתוצאה 83:99 לזכות הפועל אילת שניצחה בפעם הרביעית ברציפות.

קלעו להפועל ירושלים: דשון באטלר 19 ג'ייקובן בראון 14, טיישון תומאס 14, כריס ג'ונסון 9, בר טימור 8, ג'וש אוואנס 7 ו-5 ריבאונדים, תמיר בלאט 6, אלכס צ'וברביץ' 4, ליאור אליהו 2.

קלעו להפועל אילת: ג'יי פי טוקוטו 22, אלייז'ה בריאנט 20, לנזל סמית' 16, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, סולימאן בראימו 13, אבי בן שימול 12, 9 אסיסטים ו-3 חטיפות, עידן זלמנסון 9, יהונתן שולדבראנד 4, פרדריק בורדיון 3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי