זילברשטיין: "ברור לכולם איזו ליגה נמצאת בעדיפות ראשונה"

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין | דני מרון

אחרי העלייה לשלב הבא ביורופקאפ, מאמן עירוני נס ציונה דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "מישהו יכול להבטיח לי שהיינו מתחילים את הליגה אחרת אם לא היינו באירופה?"

(גודל טקסט)

אחרי שעירוני נס ציונה דרסה את פרדוביצה בצ'כיה ועלתה אל השלב השני ביורופקאפ, מאמן הקבוצה נדב זילברשטיין דיבר הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס להישג המרשים שלו ושל שחקניו.

העלייה לשלב הבתים השני: "אין ספק שזה הישג עבורנו. לא ידענו למה לצפות בתחילת הדרך שלנו במפעל, אבל בינתיים אנחנו עושים קמפיין יפה ואני מאוד שמח בשביל הקבוצה, השחקנים וכל הארגון".

האם משלמים על כך מחיר בליגה: "אני לא יודע. מישהו יכול להבטיח לי שהיינו מתחילים את הליגה אחרת אם לא היינו באירופה? אני לא מאמין בזה ואני לא רוצה להשתמש בזה בתור תירוץ. זו הפעם הראשונה באירופה והיה המון אנרגיות טובות והתלהבות סביב זה ויכול להיות שזה הלך קצת יותר לשם. היום, כשעבר קצת זמן, כבר ברור לכולם מה נמצא בעדיפות ראשונה".

עומס משחקים: "שחקנים ומאמנים כל הזמן אומרים שהם רוצים לשחק פעמיים בשבוע, שזו השאיפה שלהם ואני באופן אישי חושב שזה הדבר הכי נכון. רוב השחקנים שלי מנוסים והרבה מאוד מהם גם עברו את זה בעבר. זה לא אמור להפריע לנו. השחקנים מאוד אוהבים את המסגרת הזו. אני באופן אישי חושב שזה משהו שאמור לעזור לנו להתגבש בתור קבוצה למרות ההתחלה הפחות טובה בליגה. אני מאוד מאמין שזה אמור לעזור לקבוצה בטווח הארוך".

רמת הקבוצות במפעל: "כמו בכל מפעל, יש טובות יותר וטובות פחות. זו ששיחקנו מולה אתמול היא פחות טובה ובליגה הישראלית היא הייתה קבוצה תחתית. יש גם לא מעט קבוצות מצוינות עם הרבה מאוד כסף. מרגישים שזה המפעל הרביעי בחשיבותו. הרמה היא לא של יורוליג ולא של יורוקאפ. בהולנד וברומניה היו צופים כששיחקנו שם. ברוסיה לא ממש. כל קבוצה והמוסרת שלה. יכול להיות שבבית הבא נוגרל מול קבוצות שמושכות יותר קהל".


אוהב את המסגרת האירופית. שחקני נס ציונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי