ראשון: בכורה לספרופולוס בליגה נגד מכבי ראשון לציון

דיברתולומיאו
דיברתולומיאו | עדי אבישי

מחר במחזור השביעי בליגת העל: מכבי תל אביב והמאמן היווני, עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים בהיכל, יארחו את קבוצתו של צביקה שרף. אשדוד תצא לגן נר, ונס ציונה תתארח אצל הפועל ת"א

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת העל בכדורסל שהחל הערב (שבת), יימשך ביום ראשון עם שלושה משחקים. מכבי תל אביב המושלמת בביתה בליגה, תארח את מכבי ראשון לציון בבכורה של המאמן היווני יאניס ספרופולוס בליגת ווינר סל. הפועל תל אביב תפגוש בדרייב אין את עירוני נס ציונה והפועל גלבוע/גליל תארח את מכבי אשדוד.

הפועל גלבוע/גליל – מכבי אשדוד/באר טוביה, 18:50
11 מ-12 המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון לקבוצה המארחת. ניצחון החוץ היחיד במשחקים ביניהן מאז עונת 13/14 היה באוקטובר 2016, 75:77 לאשדוד בגן נר. גלבוע/גליל עומדת על מאזן מושלם בגן נר העונה: ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים, כאשר שלושת האחרונים הושגו בפער של ארבע נקודות ומטה. מכבי אשדוד נוצחה במחזור הראשון בהיכל מנורה מבטחים, במשחק אליו הגיעה בסגל חסר במיוחד – אבל מאז היא ניצחה בכל שלושת משחקי החוץ שלה: בהרצליה, נס ציונה ונהריה.

הפועל ת"א- עירוני נס ציונה, 19:00
שני המפגשים האחרונים ביניהן הסתיימו בניצחונות לנס ציונה, שסגרה את המשחק עם ריצות גדולות במחצית השנייה. אחרי חמישה הפסדים רצופים, הפועל ת"א חזרה לנצח במחזור שעבר עם 62:85 משכנע בראשל"צ. אלאדה אמינו רשם במחזור שעבר את הדאבל-דאבל הראשון שלו העונה: 21 נקודות ו-13 ריבאונדים. הסנטר, שמוביל את האדומים בנקודות (13.1), אחוזים מהקו (88.0%), חסימות (1.1) ומדד (17.6), ניצח את נס ציונה בכל שלושת המשחקים נגדה, בהם הוריד 12.3 ריבאונדים בממוצע.


פרנקו וגינת רוצים להמשיך בהתאוששות (עדי אבישי)

מכבי ת"א – מכבי ראשל"צ, 20:40
המאזן בין שתי הקבוצות במשחקי הבית של מכבי ת"א הוא 2:30 לזכות הצהובים. מכבי ראשל"צ גברה על מכבי ת"א בחצי גמר פיינל פור 2016 וברבע גמר גביע ווינר סל 2018, אבל בעונה הרגילה הצהובים רשמו עליהם סוויפ עונתי 0:3 בכל אחת משלוש העונות הקודמות. מכבי ת"א עומדת על מאזן מושלם במשחקי הבית בליגה: ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים, שלושה מהם בפער של 32 נקודות ומעלה. איגור קולשוב, שמוביל את כל הישראלים בליגה בריבאונדים עם 7.7 למשחק, רשם דאבל-דאבלים בשני המחזורים האחרונים: 13 נקודות ו-12 ריבאונדים נגד הפועל אילת ו-14 נקודות ו-10 ריבאונדים נגד הפועל ת"א. הסווינגמן, שהיה מועמד למכבי ת"א בקיץ, לא ירד ממדד דו-ספרתי באף משחק עד כה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי