זעזוע במכבי ראשל"צ: צביקה שרף פוטר מאימון הקבוצה

צביקה שרף
צביקה שרף | דני מרון

המאמן שהגיע בסוף העונה שעברה עם תקוות גדולות והביא לקבוצה גביע ווינר רק לפני חודשיים, סיים את דרכו. הנהלת המועדון: "הוחלט כי מצב הקבוצה מחייב שינוי וזעזוע ולכן החליטו הצדדים להיפרד ברוח טובה"

(גודל טקסט)

מכבי ראשל"צ הובסה אתמול (ראשון) על ידי מכבי תל אביב 98:64, ונראה שזה היה הקש ששבר את גב הגמל: המועדון הודיע על פיטוריו של המאמן צביקה שרף לאחר שבעה חודשים על הקווים. המאמן הוותיק, שזו היתה הקדנציה השלישית שלו במועדון, הגיע באפריל האחרון וחולל מהפיכה בקבוצה, שהגיעה לשיאה עם זכייה בגביע ווינר בתחילת אוקטובר לאחר ניצחונות בדרך לגמר על הפועל ירושלים ומכבי תל אביב.

בהודעת המועדון נמסר: "בתום פגישה שנערכה הבוקר בין מאמן הקבוצה צביקה שרף לנציגי הנהלת המועדון הוחלט כי מצב הקבוצה מחייב שינוי וזעזוע ולכן החליטו הצדדים להיפרד ברוח טובה. תודה לך צביקה על עבודתך ותרומתך, מאחלים לך הצלחה רבה בהמשך דרכך".

אתמול, לאחר ההפסד למכבי תל אביב שהיה השלישי ברצף של הקבוצה, אמר שרף: "אני בן אדם עם רגליים, לב ומוח – וגם אם חושבים שאני עשוי מברזל, אני לא. אני המאמן עד שמודיעים לי אחרת. אין לי שום טענות להנהלה ואני חושב שגיבו אותי".

שרף אתמול.
שרף אתמול. "גם אם חושבים שאני עשוי מברזל, אני לא" (עדי אבישי)

במקביל לפיטורי שרף, מכבי ראשל"צ תעמיד לוועדת משמעת את קמרון לונג, שלא הגיע לאימונים בשבוע האחרון ולמשחק נגד מכבי תל אביב. השחקן היה מסוכסך עם המאמן ועל פי שמועות העביר מסר להנהלה כי זה או הוא או שרף. בנוסף ללונג, המועדון הודיע כי מרקיס רייט ודיוויד וויבר שוחררו מהקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי