הפסד בכורה לספרופולוס בליגה, מכבי ת"א נוצחה בנס ציונה

מייק רול
מייק רול | לירון מולדובן

אחרי שני ניצחונות רצופים ביורוליג, המאמן היווני ספג 83:81 דרמטי, קוק קלע את סל הניצחון ברגע האחרון. במשחק המוקדם, הפועל חולון גברה על מכבי ראשון לציון 70:78 בבכורה של גיא גודס על הקווים

(גודל טקסט)
שני משחקים נערכו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-9 בליגת העל בכדורסל. מכבי תל אביב נוצחה לראשונה תחת המאמן היווני יאניס ספרופולוס במסגרת המקומית ובפעם השנייה בסך הכל העונה, 83:81 בנס ציונה. הפועל חולון הנחילה לגיא גודס הפסד בבכורה שלו כמאמן מכבי ראשון לציון.


עירוני נס ציונה – מכבי תל אביב 81:83

אחרי שרשמה ניצחון יקר בטורקיה נגד דרושפאקה במסגרת היורוליג וחיברה במפעל היוקרתי שני ניצחונות רצופים, הערב מכבי תל אביב העייפה נכנעה במסגרת הליגה 83:81 בנס ציונה ורשמה הפסד בכורה תחת יאניס ספרופולוס במסגרת הליגה.


הצהובים נוצחו בפעם השנייה בסך הכל בליגה המקומית, גם ההפסד הראשון הגיע כזכור במשחק חוץ נגד גלבוע/גליל. המנצחת נהנתה מערב ענק של דקוואן קוק שצלף 24 נקודות, כולל סל ניצחון דרמטי. כריס דואו הוסיף 22 וטל דן רשם שורה מרשימה של 9 נקודות, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסיטים. בצד הצהוב בלט מייקל רול עם 13 נקודות, ג'וני אובראיינט תרם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים.




חגיגה גדולה בנס ציונה (לירון מולדובן)

 הפסד בכורה בליגה (לירון מולדובן) 

הפועל חולון – מכבי ראשון לציון 70:78

גיא גודס, שחזר לקבוצה שנתנה לו את ההזדמנות הראשונה כמאמן ראשי על הקווים, עוד ראה בבכורה המחודשת שלו את עבו וסטיבנס מעלים את ראשון לציון להפרש שיא 20:32 ברבע השני. אבל חולון, שמגלה השנה הרבה אופי, הוכיחה שהיא יודעת לחזור מפיגור, קיזזה את ההפרש כשלמחצית, מחזיקת גביע ווינר ירדה ביתרון שביר של 36:41. 


ברבע השלישי המומנטום כבר היה שייך להפועל חולון, דקוואן ג'ונס עם דאנק אחרי דאנק היה בלתי ניתן לעצירה וסיים את הערב עם 26 נקודות, כשגיא פניני סוגר את הרבע עם שלשה בהתקפה מתפרצת שקבעה 55:59 לשחקנים של דן שמיר. ברבע האחרון הכתומים עוד היו קרובים כשסטיבנס עם סל ועבירה ואריאל עם שלשה נוספת שלו השווה ל- 67:67 שלוש וחצי דקות לסיום. אטקינס התעורר ועם 6 נקודות רצופות שבר את המקומיים.


מחזיקת הגביע ממשיכה את העונה הטובה שלה וחוזרת למקום הראשון. מנגד, הקבוצה מעיר היין כבר סופרת הפסד רביעי ברציפות והיא נמצאת רק מקום אחד מעל הקו האדום. נראה שלגיא לגודס יש עוד הרבה עבודה, כשכבר ביום חמישי מצפה לו משחק חוץ קשה נגד העולה החדשה בבאר שבע.     



גיא גודס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי