ספרופולוס: "לא התאמצנו מספיק בהגנה, היה חוסר ריכוז"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | לירון מולדובן

מאמן מכבי תל אביב אחרי הפסד הבכורה שלו בליגת: "נס ציונה קלעה סל ניצחון גדול, מגיע לה ברכות". נדב זילברשטיין החמיא לקוק שניצח את המשחק עם שלשה: "הוא ברמה אחרת לגמרי". כדיר: "עברתי תקופה לא פשוטה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נוצחה אמש (שבת) בפעם השנייה העונה בליגת העל והראשונה בעידן יאניס ספרופולוס במסגרת המקומית, 83:81 בנס ציונה אחרי שלשה דרמטית של דווקאן קוק שהצטיין עם 24 נקודות.

ספרופולוס סיכם: "הם קלעו סל ניצחון גדול ומגיע להם ברכות על כך. לא היינו מרוכזים ולא עשינו מספיק מאמץ בהגנה. ידעתי שזה לא יהיה קל לנצח פה, לנס ציונה יש שחקנים טובים וקשה לעצור אותם כשהם נכנסים לקצב קליעה. מבחינה התקפית לא היינו יציבים והיה לנו מאוד קשה הגנתית".

נדב זילברשטיין חגג: "עשינו צעד קדימה בשבועיים האחרונים. שחקן כדורסל צריך שקט ואני מאושר על שהבחורים מצאו את מקומם אתמול. אלישי וטל היו נהדרים בצבע. קוק? אני מופתע בכל פעם שהוא מחטיא. בחיים שלי לא אימנתי קלעי בכזו רמה, הוא ברמה אחרת לגמרי, יש לו שקט נפשי, הוא נכס עבור נס ציונה".

אלישי כדיר ששב מפציעה ארוכה: "עברתי תקופה לא פשוטה. עשיתי פסק זמן, חידשתי כוחות, ועכשיו אני רעב מאוד, התגעגעתי לשחק. היינו צריכים ניצחון כזה וזו בהחלטה התחלה טובה עבורי".


התגעגע. אלישי כדיר (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי