מוכנה לבאסקוניה: מכבי ת"א ניצחה 77:87 את בני הרצליה

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

יומיים לפני משחק הבית החשוב במסגרת היורוליג, האלופה שמה את הפסד הליגה נגד נס ציונה מאחוריה והשיגה ניצחון משכנע בלב המושבה. דיברתולומיאו הצטיין (16 נק'), 15 נקודות של ג'יימס רובינסון לא הספיקו למארחים

(גודל טקסט)

בין ההפסד לעירוני נס ציונה ביום ראשון למשחק החשוב נגד באסקוניה ויטוריה ביום חמישי בהיכל מנורה, מכבי תל אביב התארחה הערב (שלישי) בלב המושבה במשחק השלמה של המחזור השביעי נגד בני הרצליה שהסתיים בניצחון 77:87 צהוב.

הרבע הראשון של המשחק היה מעט הפכפך כששתי הקבוצות הזדנבו אחת אחרי השנייה, אך מיד לאחר מכן האלופה השתלטה עד המשחק ועלתה ליתרון שיא של 15 נקודות כבר ברבע השני. למרות שהמארחים חזרו למשחק מספר פעמים בתחילת הרבע השלישי ובסוף הרבע הרביעי האלופה התעשתה והראתה כי ההפסד לנס ציונה ביום ראשון היה מקרי בלבד. ביום חמישי הצהובים ייפגשו את באסקוניה ויטוריה במסגרת המחזור ה-12 ביורוליג בהיכל מנורה מבטחים, במטרה לרשום ניצחון אירופי רביעי העונה ושלישי ברציפות.


סקוטי ווילבקין (אודי ציטיאט) 

רבע ראשון
בני הרצליה עלתה ראשונה על הלוח אחרי סל של הילטון ארמסטרונג, טאריק בלאק קלע לצהובים בלייאפ אך הרצליה הגיבה עם חמש נקודות מהירות של מייקל דיקסון וזה כבר 2:7 לבני הרצליה. מכבי תל אביב חזרה למשחק והובילה בשתי נקודות אחרי שלשה ועבירה של ווילביקין, אך שלשה נוספת של הרצליה, הפעם של בוגדן בליזניוק החזירה את היתרון להרצליה. ג'ייק כהן שהצטיין עם 13 נקודות הוביל את הצהובים לריצת 0:7 אך תוצאה נשמרה צמודה עד סיום הרבע שנגמר בתוצאה 18:21 למכבי תל אביב.

רבע שני
האלופה פתחה את הרבע השני בצורה מרשימה, הקבוצה בכחול ברחה למארחת עם ריצת 2:11 ועלתה ליתרון של שיא של 15 נקודות. מכבי תל אביב לא הורידה את הקצב עד שריקת המחצית והיא תעלה למחצית השנייה ביתרון 41:50.


כרם משעור (אודי ציטיאט)

רבע שלישי
המחצית נפתחה עם עבירה בלתי ספורטיבית של בלאק על הילטון ארמסטרונג שקלע נקודה אחת מקו העונשין. סלים של ג'יימס רובינסון, כרם משעור וגייב לוין והורידו את ההפרש למינוס שתיים בלבד. מכבי תל אביב התאוששה עם ריצת 2:9 משלה. מייקל רול קלע שלשה דקה וחצי לסיום הרבע והיתרון שוב דו ספרתי. ג'ון דיברתולומיאו קרב שלשה נוספת על הבאזר וסיים את הרבע עם יתרון 59:70 למכבי תל אביב.

רבע רביעי
המארחים השלימו ריצה 0:9 בדקות הסיום של הרבע שהורידו את ההפרש למינוס ארבע. לייאפ של ג'ון דיברתולומיאו ושלשה של ג'וני אובריינט החזירו את מכבי תל אביב למשחק כשבסופו גם ניצחה 77:87.

קלעו לבני הרצליה: ג'יימס רובינסון 15 נקודות, כרם משעור 12, הילטון ארמסטרונג 11, בוגדן בליזניוק 10, מייקל דיקסון וגייב לוין 9 כ"א, סם סינגר 6, אור לאומי.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ון דיברתולומאו 16 ג'ייק כהן 15, ג'וני אובריינט 14, אלכס טיוס 9, טאריק בלאק 8, אנג'לו קלויארו 6, מייקל רול 5, יובל זוסמן ודיאנדרה קיין 4 כ"א.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי