דבון אקון-פרסל חתם בהפועל ת"א עד תום העונה

דבון אקון-פרסל
דבון אקון-פרסל | AFP

הפורוורד ששוחרר מדנבר נאגטס, שם שותף בשבעה משחקים, יחזק את האדומים בחודשים הקרובים. המאמן דני פרנקו: "ניסינו לצרף אותו כבר בקיץ, מאמין שנהנה ממנו". בעונה שעברה הוביל את קבוצתו הדנית לחצי גמר היורוקאפ

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (רביעי) על צירופו של הפורוורד דבון אקון-פרסל (1.98, 26), בחוזה עד סיום העונה. אקון-פרסל, שסיים את קריירת המכללות באילינוי סטייט, שוחרר השבוע מדנבר נאגטס, שם שותף בשבעה משחקים.

בשנתיים האחרונות שיחק באקן ברס הדנית והוביל את הקבוצה לשתי אליפויות והופעה אחת בחצי גמר היורופקאפ. בעונת 16/17 זכה בתואר משולש: מלך הסלים, מצטיין העונה הרגילה ומצטיין הפלייאוף לאחר שהעמיד ממוצעים של 21.4 נקודות (45 אחוז לשלוש),5.9 כדורים חוזרים ושלושה אסיסטים לערב. בעונה שעברה, בה הגיעה כאמור קבוצתו לחצי גמר היורופקאפ הוא השיג במפעל האירופי ממוצעים של 18.5 נקודות, 5.2 ריבאונדים ויותר מארבעה אסיסטים לערב.

מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר לאתר הרשמי: "דבון הוא שחקן שאני מאוד אוהב ורואה בו שחקן הפועל אמיתי – כמו שאני רוצה לראות. מדובר באדם נהדר, לוחם, אנרגטי וכזה שתמיד רוצה להיות ראשון לכל כדור. כבר בקיץ עשינו מאמץ לצרף אותו, אבל לצערנו דנבר שמו עליו את היד. דבון יעזור לנו לשחק בהרכבים מגוונים, והוא עצמו יכול לשחק בליגה שלנו בלא מעט עמדות. נעשה מאמץ לשלב אותו במהרה, אני מאמין שנהנה ממנו".

יו"ר המועדון רמי כהן: "דבון היה השחקן המוביל ברשימה שלנו בקיץ. מאוד רצינו אותו וגם ניהלנו המון שיחות איתו ועם סוכנו כבר בקיץ, לפני שהלך בסופו של דבר לדנבר נאגטס. הוא שחקן מוכשר, מלא תשוקה, אחד שיכול להתחבר מצוין לחברים לקבוצה וגם לאנרגיות והאמוציות הרבות שיש בהפועל תל אביב. אני מודה לכל מי שעזר לגרום למהלך לצאת לפועל ומקווה שביחד התלכיד החדש שיצרנו וכל השינויים שעשינו במהלך החודש האחרון יעלו אותנו בקרוב על דרך המלך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי