בשישי ב-13:45: הפועל תל אביב תארח את הפועל חולון

רביב לימונד
רביב לימונד | צילום: עדי אבישי

המשחק הוקדם מהמחזור ה-16 מאחר שבתאריך המקורי, האולם יהיה תפוס לרגל תחרות גראנד פרי בג'ודו. הזר החדש של האדומים, דבון אקון-פרסל, עשוי לערוך בכורה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח ביום שישי את הפועל חולון (13:45) למשחק שהוקדם מהמחזור ה-16 מאחר שבתאריך המשחק המקורי, היכל קבוצת שלמה, אולמה של הקבוצה התל אביבית יהיה תפוס לרגל תחרות גראנד פרי בג'ודו.

דבון אקון-פרסל (26, 1.98 מ'), הזר החדש של הפועל ת"א, ינחת הערב (חמישי) בארץ. במידה שיעבור בדיקות רפואיות ביום שישי בבוקר וטופס השחרור שלו יגיע בזמן מה-NBA, הוא ייכלל בסגל למשחק. ריצ'רד האואל, שמחלים מדלקת בברך וחזר לאימוני הקבוצה, ישוב לסגל אחרי שנעדר מהמשחק מול עירוני נהריה.

המאזן ההיסטורי בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה בין הקבוצות הוא 29:67 להפועל ת"א. במשחקי הבית של הפועל ת"א: 9:39 לזכותה. עשרה מתוך 12 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון בית. בשלוש העונות האחרונות, שני ניצחונות החוץ היחידים ביניהן הושגו רק לאחר הארכה.

אחרי שחיברה לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים, הפועל ת"א נוצחה בשני המשחקים האחרונים, מול ירושלים ונהריה. שחקנה של חולון, גיא פניני, שעלה לאחרונה למקום השני בטבלת מלך השלשות של כל הזמנים אחרי דורון ג'מצ'י, היה גיבור המפגש הקודם בין הקבוצות עם שלשת ניצחון בשנייה האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי