שמינית גמר הגביע: הרצליה מחכה לאילת, ב"ש לנס ציונה

טל דן
טל דן | לירון מולדובן

משחקי השלב יחלו ביום ראשון. במשחק נוסף: מכבי חיפה מהליגה הלאומית, תארח את הפועל גלבוע/גליל. ביום שני, מכבי ראשל"צ מול עירוני נהריה וביום שלישי, אשדוד נגד הפועל ת"א

(גודל טקסט)

שלב שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל יחל ביום ראשון עם שלושה משחקים: בני הרצליה תארח את הפועל אילת, הפועל באר שבע את עירוני נס ציונה ומכבי חיפה תפגוש באולמה את הפועל גלבוע/גליל.

בני הרצליה – הפועל אילת (20:10)
אילת במומנטום של שבעה ניצחונות ברצף, אבל סובלת מפציעות בכף היד של יונתן שולדנברנד שלא שיחק במחזור האחרון ולנזל סמית' שלא צפוי לשחק. אבי בן שימול ועידן זלמנסון יפגשו את חברם מימי מכבי ראשל"צ ניצן חנוכי. הרצליה ניצחה בשניים מארבעת המשחקים האחרונים, מאז הצטרף אליה גייב לוין. 

הפועל באר שבע – עירוני נס ציונה (20:20)
נס ציונה בתנופה אדירה עם ניצחונות על מכבי ת"א וחולון בליגה ועוד שני ניצחונות ביורופקאפ של פיב"א. באר שבע שיחקה בשני המחזורים האחרונים בלי כריסטון וטראוויס ווריק הפצועים. בלעדיהם היא הפסידה למכבי ראשל"צ וניצחה את מכבי אשדוד. לנס ציונה יש זיכרונות טובים מהיכל הקונכייה, שם עלתה ליגה בפעם השנייה בתולדותיה. מדובר בשתיים מקבוצות השלשות הטובות בליגה. 


שרון דרוקר. ימשיך במומנטום? (דני מרון)

מכבי חיפה – הפועל גלבוע/גליל (20:30)
חיפה היא הנציגה היחידה של הליגה הלאומית בשמינית הגמר ואם תעלה לרבע הגמר, גם המשחק הזה יתקיים באולמה הביתי. גלבוע/גליל הודחה בשנה שעברה בשלב זה ע"י מכבי רעננה מהלאומית. חיפה שפתחה את העונה עם שני הפסדים, ניצחה בחמישה מששת משחקיה האחרונים.  לחיפה יש צמד גבוהים ישראלים מוכשרים ואתלטים, דניאל קופרברג ורומן סורקין, ויחד עם סם גיבנס ו-וילי ורקמן, מדובר בקו קדמי של ליגת על לכל דבר ועניין. גלבוע/גליל מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים להרצליה ולאילת.

ביום שני: מכבי ראשל"צ – עירוני נהריה (20:30), ביום שלישי: מכבי אשדוד – הפועל ת"א (20:30).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי