רבע גמר גביע המדינה: חולון באילת, הפועל ת"א בב"ש

גיא פניני
גיא פניני | עדי אבישי

שניים מארבעת המשחקים יערכו במוצאי שבת ועוד שניים ישוחקו ביום ראשון. השנייה בטבלה תארח בדרום את המוליכה, האדומים מתל אביב יגיעו לאולם הקונכייה

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)
משחקי רבע גמר גביע המדינה יחלו במוצאי שבת כשהפועל אילת הלוהטת תארח את הפועל חולון (20:00) והפועל באר שבע תארח את הפועל תל אביב. עוד שני משחקים ייערכו ביום ראשון: הפועל גלבוע/גליל מול הפועל ירושלים (19:20), מכבי ראשל"צ מול מכבי ת"א (21:15).


הפועל אילת – הפועל חולון
מוליכת טבלת ליגת העל מתארחת אצל השנייה שלה מחק ליגה אחד פחות. השתיים כבר נפגשו השנה, במחזור השלישי, חולון ניצחה 102-108 אחרי שתי הארכות וסל אחד גדול של גיא פניני. מאז אותו משחק אילת לא הפסידה. עמית שמחון חוזר לאולם בו נתן את העונה הטובה בקריירה שלו. במפגש הקודם בין הקבוצות בליגה, הוא לא קלע כלל. אילת סופרת תשעה ניצחונות רצופים בליגה ובגביע. לנזל סמית' פצוע והוא בספק למשחק.


הפועל באר שבע – הפועל ת"א
המצב בטבלת ליגת העל: באר שבע במאזן 6-5, תל אביב עם 8-3. הן נפגשו העונה במחזור השני בקונכייה, באר שבע הביסה את ת"א 73-105 עם תצוגה של 18 שלשות. שתי הקבוצות הרשימו בשמינית גמר הגביע. באר שבע עם 83-93 על נס ציונה, ת"א 73-101 על אשדוד בחוץ. באר שבע היא היחידה בליגה שקולעת יותר מ-10 שלשות למשחק, ת"א כמעט חצי מזה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי