"יש במכבי שחקנים שלא יודעים איפה הם נמצאים, זה היה מביך"

קלויארו, דיברתולומיאו, קיין
קלויארו, דיברתולומיאו, קיין | דני מרון

מולי קצורין, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, דיבר על ההדחה מהגביע בתוכנית הספורט של 103FM: "ספרופולוס לא מכיר את הליגה". ההשפעה להמשך העונה: "הם התרגלו להפסיד תארים, קבוצות לא חוששות ממכבי יותר"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל בעבר מולי קצורין דיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס להדחה הסנסציונית של מכבי תל אביב מגביע המדינה, חלקו של יאניס ספרופולוס והיכולת ההגנתית של סקוטי ווילבקין.

קצורין פתח את דבריו: "אני לא חושב שהמאמן היווני מכיר כל כך את הליגה הישראלית ויש לו חלק בהדחה. אפשר היה לראות את זה לפי התגובות של השחקנים. דיאנדרה קיין עמד מאחורי הספסל וקרע את הגופייה שלו, דברים כאלה לא קורים בכדורסל. מכבי הגיעה למשחק כשהיא לא מוכנה מנטלית. היה פה מפגש בין קבוצה שהגיעה עם התלהבות לקבוצה שהגיעה ל"עוד משחק". מאמן מכבי תמיד צריך להגיע מוכן ורק מי שאימן שם יכול להבין. אתה מטרה בכל מקום ואסור לך לאבד ריכוז".

קצורין הוסיף: "קבוצות כבר לא חוששות ממכבי ואין לה שום יתרון מהבחינה הזו כי הן מאמינות שהן יכולות לנצח אותה. פעם קבוצות היו רוצות לצאת ממשחק מול מכבי בכבוד, והיום כבר אין את העניין הזה. למרות זאת, למכבי יש את הסגל הכי טוב בליגה והיא לא יכולה להרשות לעצמה דבר כזה. זה בסדר שיאניס צעק על השחקנים, אבל זה מראה שהוא גם לא היה מוכן כי פתאום הוא התפוצץ. הרבע השלישי היה מביך ואיש לא יצליח לשכנע אותי שזה ההבדל בין הקבוצות".

על סקוטי ווילבקין: "זה הכוכב של הקבוצה, שמו עליו הכי הרבה כסף וכל מי שרואה אותו יודע שהוא לא שומר גודל בהגנה. גיא גודס ידע את זה אתמול טוב מכולם. מכבי תל אביב בנויה לא טוב. אין רכז ובעל בית במגרש. כל הידיעות על חזרה של פארגו זו הסחת דעת. מי כמו גודס יודע שהבנייה במכבי לא טובה, הוא שיחק על החולשות ואי אפשר לרמות את כולם כל הזמן".

ההשפעה של ההדחה מהגביע על המשיך העונה: "מכבי תל אביב כבר התרגלה להפסיד תארים, לא רק משחקים. כל שנה מסמנים שם את כל התארים, אולי שמעון לא התרגל, אבל יש שם אנשים שלא יודעים מה זה מכבי. אני לא רוצה לפגוע באף אחד, אבל יש שם כמה שחקנים שלא יודעים מה זה מכבי תל אביב. פעם, בשביל להיות קפטן של מכבי היית צריך לעבור משהו בכדורסל. זה דברים קטנים אולי שמראים מה קרה למכבי בשנים האחרונות. למזלם או שלא, הם נוסעים עכשיו למשחק במדריד בו הם אנדרדוג מובהק ואני מקווה שהם יצליחו לעשות שם משהו".


"מי שלא אימן במכבי לא יבין" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי